Gå til innhold

Sony Ericsson W890i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se på W880i. Var vel ikke langt unna 5 tusen når den var ny?

 

Med abbonement har man fått den til totalkostnad under 1700 kr i flere måneder, men ligger fortsatt høyt uten abbonement. Regner med at W890i og vil bli slik, men kanskje i noe tregere grad.

 

Burde vært en 2 GB internt, minst, men vi får vel vente lenger på det.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av at det hele tiden lanserens klin identiske telefoner. Hva om de kutter ned med 50% av mobilene og heller lager dobbelt så gode produkter? Da mener jeg ikke nødvendigvis at de skal inneholde alt av ny teknologi, men de kan ihvertfall skape en litt spennende ny design. Nokia og SE synets jeg har blitt skikkelig drit-kjedelig i det siste. Og nei, Nokias nyeste kantemobil var ikke på noen måte det jeg mener de skal lage mer av.

Lenke til kommentar
Begynner å bli lei av at det hele tiden lanserens klin identiske telefoner. Hva om de kutter ned med 50% av mobilene og heller lager dobbelt så gode produkter? Da mener jeg ikke nødvendigvis at de skal inneholde alt av ny teknologi, men de kan ihvertfall skape en litt spennende ny design. Nokia og SE synets jeg har blitt skikkelig drit-kjedelig i det siste. Og nei, Nokias nyeste kantemobil var ikke på noen måte det jeg mener de skal lage mer av.

 

Som jeg og nevnte lenger opp her på siden.. helt enig med deg :thumbup:

 

Har hatt Sony Ericsson i mange år, (kjøper ny hver 6 mnd.) så det har blitt en del telefoner. Har og hatt de fleste av de..

Har ikke sett store forandringa inni menyen siden K700.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er det andre en meg som mener at de siste 10 eller så mobilene fra SE er utrolig stygge?

Er synd at det har gått nedover med de :(

 

Synes tvert i mot at W880i fortsatt er den fineste telefonen på markedet jeg. Latterlig at den telefonen fikk 3 poeng av amobil, fins enda ingen telefoner som kan konkurrere med den. Ikke uten grunn at W890 er så og si samme telefonen, bare med radio og super-3g.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...