Gå til innhold

Demo av Medal of Honor: Airborne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kom som en fin overraskelse. Skal laste det ned straks jeg kommer meg hjem.

 

De siste andre verdenskrig skytespill de siste årene har vært svake, bortsett fra Call of Duty 2.

 

Er litt skeptisk til dette, men skal hvertfall teste det straks jeg kan.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hvorfor kan det ikke komme like mange spill fra andre kriger ?

9342848[/snapback]

Fordi den er den mest dokumenterte krigen gjennom tidene. Det finnes ennå mye materiale å lage spill ut i fra.

9342943[/snapback]

 

Driter i hvor mange scenarioer de kan legge i Medal Of Honour, mener selv jeg ble ganske lei etter 2 expansion til Frontline.

 

COD tar over

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes dette var ganske kult spill, jeg. Spilt gjennom det 5 ganger nå bare for å prøve forskjellige stategier.

 

Får vi ikke no demo til 360? :(

9342961[/snapback]

Jo, det skal komme.

Lenke til kommentar

Går som det suser her. 2,4 MB/s ned og 1,6MB/s opp. Kjekt å ha denne trackeren når demoene kommer.

 

Når det gjelder demoen, så er forventningene todelt. På den ene siden synes jeg WWII har "utspilt" sin rolle innenfor FPS, på en annen side så skal de bli spennende å se hvor godt de har fått til dette med "Land anywhere" og AI.

 

Skal ihvertfall prøves.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt masse de kan bruke fra ww2 for å lage gode spill, de klassiske d-day scenarioene begynner kanskje å bli brukt litt opp. Men hadde vært utrolig stilig om noen lagde ett spill sett fra tyskernes side, Stalingrad sett med tyske øyne feks, uten å være nazi propaganda selvfølgelig..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...