Gå til innhold

Nytt om Resident Evil 5 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Vil ha zombies! Og litt mer "bø" elementer. Savner i de forrige spillene hvor zombier gjemte seg i skapet og plutselig spratt fram. RE4 var jo ikke litt skummelt, bare fullt av action.

 

Og sent 2009?! Lang tid det da :(

Lenke til kommentar

Som svoren RE og zombie fan var eg meget skeptsk til RE4 sine fiender når vi først fikk høre om åssen landet låg ann på den kanten, men du verden å herlige det var likevel. RE4 hadde utrolig jævlig stemning heile veien igjennom syns eg da.

 

Om RE5 lever opp til RE4 blir eg glad, overgår det RE4 blir det fest.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg ble skuffet over retningen RE tok over til nr.4. Ikke missforstå meg, det var et bra spill, men ikke det jeg håpet på.

 

Det ble mer action, mer kvantitet over kvalitet.

 

I de tidligere RE-spillene visste man ikke når fiendene kom, i RE4 kom de nærmest hele tiden. Det ble liksom ikke den samme stemningen som i de gamle.

Lenke til kommentar
Resisdent Evil: the umbrella chronicles kommer til wii i løpet av året

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil...ella_Chronicles

9109656[/snapback]

 

Det er jo greit nok, men det er jo ikke helt det samme som å få 5eren på Wii ... Umbrella Chronicles er ikke riktig min sjanger uansett. On-rail shooter liksom. Synd de ikke skreddersyr RE5 til Wii helt fra starten av. Det kunne blitt SÅ digg! Men, hey, jeg klarer meg vel med joypaden på xbox360'en min jeg. Klarte meg jo fint med GC kontrolleren på RE4 så ...

Lenke til kommentar

2009? var det ikke snakk om 2008 da? det suger, men da blir spillet kanskje "ferdigutviklet" og ekstra smooth på alle måter.

RE4 kan ikke sammenlignes med de andre REspillene, selv om det er fett som fy så er det et helt annet spill på alle måter. Jeg syntes RE3 var det beste før RE0 og RE1:remake. At remaken kom var noe av det beste har skjedd, der zombiene våkna til live igjen hvis du ikke brant eller skjøt hodet av dem. Capcom skulle gjort remake av alle de gamle RE spesielt 3'rn med Nemesis, hadde vært rått med fresh grafikk.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt RE 4 på Wii, så er jeg frelst. Håper det kommer en like bra femmer på Wii. Men uansett plattform så skal det spilles.

 

Jeg synes det er greit at de tar seg god tid. Den son venter på noe godt og så videre... Det er uansett shitloads av andre gode kommende spill som vil korte ned ventetiden. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...