Gå til innhold

Nintendo: – 35 millioner Wii i 2012 (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Optimistiske mål for Nintendo, til nå er den og billigere enn konkurentene sine i alle fall, og når de setter ned prisen på sin enhet, tror jeg Nintendo og blir å gjøre det.

 

Får se hva tiden bringer, Wii selger i alle fall godt med enheter per i dag, spørsmålet er om den blir å gjøre det i tiden fremover. Det tror jeg, ettersom den har vunnet en meget viktig startfase.

Lenke til kommentar

Det kommer selvfølgelig til å synke, men spørsmålet er om det kommer til å synke like mye som X-360 eller PS3. PS2 er vel, om jeg ikke husker feil, den mest solgte konsollen sålangt. Om PS3 kommer til å nå samme mål kan diskuteres, hvilket gjøres :p men hvis Nintendo greier å få alle som kjøper en X-360 eller PS3 til også å kjøpe en Wii er de sikret seier. Og det er nettopp dette Nintendo kan klare.

Lenke til kommentar

Tror Wii kommer til å få trøbbel med å holde tritt ettersom det blir mer og mer fokus rundt HDTV for den menige mann i gata.

Går utifra at de fleste moderne land begynner å gå over til HD signaler på TV (slik som i Norge), så når folk flest først har en skikkelig fancy smancy TV, er det jo ingen vits å kjøre utdaterte medier.

 

Kommer personlig ikke til å kjøpe Wii før den appelérer mer til min smak på spill i alle fall, uannsett hvor billig den blir.

:D

Lenke til kommentar

De har iallefall ambisjonene i orden. :|

Spennende å se hva som skjer når spilltørken som følger vårsesongen er over. Jeg angrer iallefall ikke på at jeg skaffet meg en Wii, selv om det ser ut til at det blir første- og andrepartsspillene som blir de mest interessante, denne gangen også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...