Gå til innhold

Half-Life 2: Episode Two utsatt igjen (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er så latterlig. Hvordan kan de bruke så lang tid på én episode, som tar fire timer å spille gjennom?

 

Nei, problemet er nok heller å få HL2 til å kjøre på 360 og PS3 på en ordentlig måte. Men jeg fatter ikke hvorfor de skal holde fast ved at alt skal releases samtidig. Kan de ikke bare slippe ting når det er ferdig, istedet for å la deler av pakka bli slept fram i tid? Jeg vil spille Portal NÅ! :realmad:

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hva det er som tar så lang tid! De har jo motoren ferdig og alt sammen. Det er selvsagt ikke bare-bare å lage et spill, men nå er jo ikke dette et helt nytt og eget spill. Det er ikke en hel expansion engang! Det er bare en to-tre timers lang "episode"! Jaja. Dette bør fanken meg bli bra, siden de bruker flere år på det.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hva det er som tar så lang tid! De har jo motoren ferdig og alt sammen. Det er selvsagt ikke bare-bare å lage et spill, men nå er jo ikke dette et helt nytt og eget spill. Det er ikke en hel expansion engang! Det er bare en to-tre timers lang "episode"! Jaja. Dette bør fanken meg bli bra, siden de bruker flere år på det.

7898108[/snapback]

Har Valve uttalt at den varer to-tre timar?

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hva det er som tar så lang tid! De har jo motoren ferdig og alt sammen. Det er selvsagt ikke bare-bare å lage et spill, men nå er jo ikke dette et helt nytt og eget spill. Det er ikke en hel expansion engang! Det er bare en to-tre timers lang "episode"! Jaja. Dette bør fanken meg bli bra, siden de bruker flere år på det.

7898108[/snapback]

Har Valve uttalt at den varer to-tre timar?

7898160[/snapback]

 

Nei, men jeg spilte Episode 1. Tviler på at Episode 2 kommer til å vare i tyve timer, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ja, hva er det egentlig som drar ut? Hvis jeg har forstått det riktig, så er det dette som skal gis ut:

 

- Half Life 2: Episode 2

- Team Fortress 2

- Portal

- Die ganze Scheise (inkl. HL2) på 360

- Die ganze Scheise (inkl. HL2) på PS3

 

Ting som potensielt kan ta lang tid er:

 

- Gjøre Episode 2 bra

- Balansere Team Fortress 2

- Lage nok utfordrende brett i Portal

- Få sourcemotoren til å kjøre på 360 og PS3

- Oppgradering av grafikken i forhold til originalmaterialet? (Texturer, modeller, osv.)

- Onlinedel på TF2 på 360 og PS3

 

Skal jeg tippe på noe, så er det å få dette til å spille på 360 og PS3, og kanskje mest på PS3, ut ifra uttalelsene Valve har kommet med tidligere. Men jeg kan ikke skjønne at dette skal kunne holde tilbake PC-versjonene av Episode 2, TF2 og Portal. Kan de ikke slippe dette og så heller komme med konsollversjonene når Episode 3 er klar? Eller er det et stort poeng å få folk til å måtte kjøpe Episode 3 som DLC, bare for å suge ut enda mer penger? :mad:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Nei, men jeg spilte Episode 1. Tviler på at Episode 2 kommer til å vare i tyve timer, for å si det sånn.

7898162[/snapback]

I følge statistikken til Steam, brukte folk i gjennomsnitt 5 timer på Episode 1. Valve har sagt at Episode 2 skal være noe lengre.

 

Synd at ventetiden blir lengre, men heldigvis vet jeg at Valve leverer varene.

Lenke til kommentar

Sier de allerede nå at spillet vil bli forsinket helt til høsten eller vinteren, tror jeg sannsynligheten er stor for at spillet ikke kommer ut til våren 2008 i praksis. :(

 

Jo lenger frem i tid de forskyver releasen på én gang (i dette tilfellet signaliserer de jo opptil et helt år!), jo større er risikoen for ytterligere forsinkelser underveis, i alle fall etter mine erfaringer.

 

Men jeg håper jeg tar feil - jeg har jo tross alt lyst til å spille Portal så fort som overhodet mulig! :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...