Gå til innhold

AMD690 kommer i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
x1250 var vell x700 med nytt navn :)

Så bra skjermkort til intern løsning :)

7874186[/snapback]

Det stemmer. Ergo har ikke brikken Shader Model 3.0 støtte, kun 2.0, men det spiller ikke så mye rolle uansett, da det alikevel ikke er nok power til å dra spessielt med spill her.

Lenke til kommentar
x1250 var vell x700 med nytt navn :)

Så bra skjermkort til intern løsning :)

7874186[/snapback]

Det stemmer. Ergo har ikke brikken Shader Model 3.0 støtte, kun 2.0, men det spiller ikke så mye rolle uansett, da det alikevel ikke er nok power til å dra spessielt med spill her.

7874540[/snapback]

Fint til stue bruk :)

Så slipper man at selve vista/mediacenter går tregt med animasjoner :p

Lenke til kommentar

Synes dette virket veldig interresant jeg... x700 duger til lettere spill (ligger vel ca på samme nivå som 6600?). og om man ønsker en stillegående pc uten å bruke masse penger så er det jo et godt alternativ. ATI er jo også kjent for å lage løsninger som er gjerrig på strømmen når det gjelder HK. USB problemene de hadde på sørbrikkene sine før har visstnok blitt rettet med 600-brikka også. Tror nok det blir et slikt HK på meg når jeg i skal sette sammen ny maskin...

Lenke til kommentar

kortet som er avbildet er virkelig et mATX fra Asus? mATX er jo viktig for slike produkter. De burde også lage dette i mindre formater.

 

Edit:

Akkurat kjøpt et Asus M2NP-VM(AM2) kort selv som har Nvidia G6 integrert samt HDTV ut, og det til bare 533,-. Derimot skal dette være en barebone(shg sitt kabinett som støtter fullsize psu mm) til dattern, og jeg fikk et XFX 7600GS 256MB til 675,- nytt som jeg slang inn. så den integrerte grafikken blir desverre ikke brukt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...