Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er vel poenget att de fleste skal kunne delta og ikke bare være reservert de største "nerdene"...

7404685[/snapback]

Fullt mulig, men jeg liker det når de er litt vanskelige. Da er det artigere OG større sjanse for å vinne.

 

Hmm får "Konkurransen er ikke aktiv."  :(

Flere som har samme problem nå ?

7404697[/snapback]

Pussig. Jeg fikk den på amobils konkurranse, men ikke her.

 

Edit: skriveleif

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar

Et raskt spørsmål anngående reglene:

 

Det er ikke mot reglene at mer enn en person i samme husstand deltar sant? jeg har en til i familien som er nesten like giren på hardware som meg, så jeg vil bare være sikker på at jeg ikke diskes fordi om vi begge leverer våre svar fra samme nettverk (altså samme eksterne IP).

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Et raskt spørsmål anngående reglene:

 

Det er ikke mot reglene at mer enn en person i samme husstand deltar sant? jeg har en til i familien som er nesten like giren på hardware som meg, så jeg vil bare være sikker på at jeg ikke diskes fordi om vi begge leverer våre svar fra samme nettverk (altså samme eksterne IP).

 

-Stigma

7405654[/snapback]

Hei, nei stemmer, det er ikke i mot reglene :)

Lenke til kommentar
Den siste var vansklig da den ene er mindre, mens den andre er det en maks størelse på så da kan den jo være mindre enn den minste og større da maks størelse er over ...

 

Vrien den der .....

7404763[/snapback]

 

Veit... på de jeg har søkt på, har størrelsene gått om hverandre, og det synes ikke å være noe fast størrelse som man kan forholde seg til, så synes det spørsmålet var veldig forvirrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...