Gå til innhold

Vinn Medieval II: Total War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, kan ikke si meg annet enn enig der, Gunfreak, til tross for at mitt hell omtrent alltid er på bunn. Har vel deltatt hver dag av julekalenderen deres i to-tre år nå, men aldri vunnet noe. Har aldri vunnet noe her generelt, faktisk. Men, hvorfor ikke prøve så lenge det er mulig?

 

Forresten kjempeflott tiltak, Gamer! Slike konkurranser er ALLTID velkomne! :thumbup:

Voldsomt som dere skulle komme med konkurranser nå. Sparer ingen ting til julekalenderen, altså? :)

Lenke til kommentar
Lyst på et gratis et eksemplar av Medieval II: Total War Collector’s Edition?
Trenger vel egentlig ikke spørre? :tease:

 

Nei, men jeg er med!

 

Jeg er ganske sikker på at de svarene jeg hadde oppe i hodet når jeg leste gjennom er riktige, men dette skal dobbeltsjekkes i løpet av dagen, her skal det ikke gjøres noe forhastet nei! :D

 

Ypperlig med en slik konkurranse TST, ble faktisk ganske overrasket! : :thumbup:

 

Men jeg har ett spørsmål til deg TST. Er det ikke slik at man må forhåndsbestille for å få tak i Collectors Edition?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Men jeg har ett spørsmål til deg TST. Er det ikke slik at man må forhåndsbestille for å få tak i Collectors Edition?

7210521[/snapback]

 

Du tenker på "Vi har sikret oss..."? Jeg tror ikke at de mener at de har eksemplarene akkurat nå, bare at de har gjort en avtale, sånn at de får spillene samtidig som at butikkene får dem (altså noen dager før release).

Lenke til kommentar
Men jeg har ett spørsmål til deg TST. Er det ikke slik at man må forhåndsbestille for å få tak i Collectors Edition?

7210521[/snapback]

Du tenker på "Vi har sikret oss..."? Jeg tror ikke at de mener at de har eksemplarene akkurat nå, bare at de har gjort en avtale, sånn at de får spillene samtidig som at butikkene får dem (altså noen dager før release).

7211568[/snapback]

Nei... Var ikke det jeg siktet til. Jeg mener å ha hørt at man må forhåndsbestille for å kunne få tak i COllectors Edition, altså at det ikke vil være mulig å få den etter det.

 

Får vel øke konkurransen for TSP litt. :green:

7211596[/snapback]

Nei, den er min, min!

 

Ingen flere må svare på konnkuransen! Jeg SKAL vinne spillet. Det er nesten ingen her inne som er mer gira på det spillet der enn meg. Kanskje TSP, men jeg er helt sinnsykt giret på å vinne det spillet. Hjelp!

7211620[/snapback]

Kanskje TSP? Kanskje TSP?! Ok, så hvorfor har jeg skrevet en haug med innlegg, oppsøkt deg gang på gang på msn, linket deg hit og dit til nye filmklipp, artikler, bilder etc, og attpåtil skrevet en god del "artikler"? Men; greit, det er vel som du sier, du gleder deg nok mest her...

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Hehe, kan ikke si meg annet enn enig der, Gunfreak, til tross for at mitt hell omtrent alltid er på bunn. Har vel deltatt hver dag av julekalenderen deres i to-tre år nå, men aldri vunnet noe. Har aldri vunnet noe her generelt, faktisk. Men, hvorfor ikke prøve så lenge det er mulig?

 

Forresten kjempeflott tiltak, Gamer! Slike konkurranser er ALLTID velkomne! :thumbup:

Voldsomt som dere skulle komme med konkurranser nå. Sparer ingen ting til julekalenderen, altså? :)

7210396[/snapback]

 

har ikke funnet noe selv. og er styggt redd for den dagen jeg vinner noe vil jeg også få en telefon fra legen som sier jeg har kreft og 2 uker igjen å leve.

Lenke til kommentar
Men jeg har ett spørsmål til deg TST. Er det ikke slik at man må forhåndsbestille for å få tak i Collectors Edition?

7210521[/snapback]

Nei, Collector's Edition vil selges i butikk (veil. pris: 599 kroner). Det er riktignok et begrenset antall, men det er ikke eksklusivt for de som forhåndsbestiller.

 

En ting; har dere i gamer.no spillet nå og er det allerede under testing?

7214768[/snapback]

Det stemmer. Joachim Froholt er i gang med testingen.

 

Hmmm.. Er ikke årstallene feil? Det er et alternativ som har rett begynnelsesdato, men en litt feil sluttdato.. Har Gamer.no sjekket det skikkelig? :p Mulig jeg tar feil også selfølgelig...

7215116[/snapback]

Vi har fått noen tilbakemeldinger om at årstallene er feil, men kan bekrefte at vi har sjekket dette skikkelig. Vi vil oppgi vår pålitelige kilde når vinnerne kåres (for å unngå å hinte til hvor dere finner svaret).

Lenke til kommentar

Takker for svar TST, så da kan jeg mest sannsynlig finne Collectors Edition i en butikkhylle et sted i Tønsberg til fredag? (Så sant jeg ikke vinner på gamer.no da.) Gleder meg! ;)

 

Ikke et vondt ord om noen anmeldere i gamer.no forøvrig alle er meget gode, men det gleder meg spesiellt at det er Joachim Froholt som anmelder spillet :)

 

Innen hvilken tid er det realistisk å tro at anmeldelsen kommer? Spillet skal jeg ha uantsett, men anmeldelser er alltid like fint å lese.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...