Gå til innhold

Vinn Medieval II: Total War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Innen hvilken tid er det realistisk å tro at anmeldelsen kommer?

7215463[/snapback]

Kanskje litt intetsigende, men likevel: Når Joachim har testet det lenge nok til å skrive en grundig anmeldelse. Forhåpentligvis innen spillet slippes førstkommende fredag :-)

 

Er litt forvirra av spørsmål 3 (er litt for tidlig om morran). Mener dere a) kronologisk utgivelsesrekkefølge eller b) kronologisk handlingsrekkefølge?

7215495[/snapback]

Mener utgivelsesrekkefølge. Har presisert dette i spørsmålet nå.

Lenke til kommentar

Det finnes flere ulike kilder på nettet som opererer med alternative datoer, en del av dem er også mer eller mindre offisielle kilder. Men dersom man går til de 'rette' kildene og ser, vil en se at årstallene der stemmer ganske godt overrens med det man faktisk opererer med hvis man prøver å starte spillet.

 

Og jeg vil tro at det er årstallene i selve spillet som faktisk gjelder? :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Collectors Edition hos spaceworld på bystasjonen i Bergen i kveld. Holder på å installere nå. Det fulgte med en liten tinnsoldat, et kart, enhets/bygninger kart, Making of DVD med Music Score, fem art bilder/postkort og seff spillet...som er på to DVD'er :)

 

Ai ai..nå blir det mange timer med kos.

Endret av bekkalokk
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Collectors Edition hos spaceworld på bystasjonen i Bergen i kveld. Holder på å installere nå. Det fulgte med en liten tinnsoldat, et kart, enhets/bygninger kart, Making of DVD med Music Score, fem art bilder/postkort  og seff spillet...som er på to DVD'er :)

 

Ai ai..nå blir det mange timer med kos.

7231858[/snapback]

 

Hæ, har de den ute i hyllene nå,eller var det spesialbehandling?

Lenke til kommentar
De har den i hyllene nå ja :)

 

Jeg har så smått begynt på en Grand Campaign, men jeg hadde jo mest lyst å starte som Vikinger (Danish faction), men fikk kun velge Engelsk, Fransk, Spansk, Vatikanet og noen andre.

7233010[/snapback]

 

Hadde de fått inn mange? Får stikke ned til byn i fritimen i morgen og håpe på det beste ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...