Gå til innhold

Omtale av Company of Heroes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at dette er et bra spill. Har man spillt "Dawn of War" kjenner man seg igjen med en gang. En slags blanding av "Dawn of War" og "Band of Brothers"/"Saving Private Ryan"

 

Savner en tysk kampanje, men som sagt lukter det adon, men denne kan like gjerne være krigen på et senere tidspunkt eller stillehavet.....

 

 

Og i pakken (399,- på platekompaniet) får man både "Company of Heroes" OG "Dawn of War" grunnspillet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har også fått begynt å spille det. Er enig i at det er et av de bedre spillene på markedet for øyeblikket. Det blir litt som BF2 på et strategisk nivå iom. at man slåss om forskjellige punkter. Også bra hvordan de forskjellige styrkene har sine styrker og svakheter. Veldig enkelt å navigere styrkene rundt omkring. Det eneste jeg skulle ha likt er at man kunne droppe f.eks mortar og skiftet til Heavy machine gun. Man kan jo forlate de store våpnene. Uansett, veldig bra RTS.

Lenke til kommentar

jepp, dette er et festlig spill, solid og enkelt game play med beste RTS grafikken der ute, da jeg ikke renger TW som et RTS spill)

 

var på demo'n jeg spillte da tyskerne begynnte å skyte på meg med en AT kanon, så jeg løpr rundt flanka den perfekt og kaste en liten granat på den når jeg kome nærme, den tok ut alle 3 tyskerne. det hele var liksom så perfekt.

Lenke til kommentar
Du lurer kanskje på om jeg har blitt loco, har jeg virkelig glemt spill og franschiser som Call of Duty, Medal of Honor, Hearts of Iron, Battlefield 1942 etc? Nei, men de sitter alle søkk våte iført rosa kjoler og skjelver i landgangsfartøyet sitt utenfor Omaha Beach - Company of Heroes stormer tyske stillinger med solbriller, stramtiss og sigar i munnviken.

 

Sabla god omtale, dette vil æ se mer av! =)

 

Omtalen var faktisk så god at jeg tok meg en tur innom min "lokale spill-pusher", og innstallerer Company of Heroes i dette veldige øyeblikk.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Mmm, verdt hver krone... eller pund I mitt tilfelle. Bestilte min kopi fra Play for en stund tilbake, og har spilt dette mer eller mindre hver dag siden det kom i posten. I tillegg følger jo Warhammer 40k: Dawn of War GOTY Edition med i pakken, så jeg var ****fornøyd jeg. Multiplayer er ikke akkurat fikset enda, mht. oppkoblings problemer med andre spillere, men Relic jobber med saken, og andre patch skal være klar i løpet av de neste to ukene, så da får vi se. Supert spill er det ihvertfall... :cool:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
Jeg lurer bare på en liiiiten ting angående artikkelen: Hvordan kan det ha seg at Troønderavisa ga ut omtalen sin før du kom med den, EmmJay? De la jo ut din omtale (vel, en kortere versjon av den)!

7080547[/snapback]

Gamer.no samarbeider med Avisenes Pressebyrå om spillomtaler. Det at Trønderavisa hadde omtale før oss henger rett og slett sammen med at det tar lengre tid å skrive en Gamer.no-omtale enn det gjør å skrive de små snuttene som havner i avisa.

Lenke til kommentar
Jeg lurer bare på en liiiiten ting angående artikkelen: Hvordan kan det ha seg at Troønderavisa ga ut omtalen sin før du kom med den, EmmJay? De la jo ut din omtale (vel, en kortere versjon av den)!

7080547[/snapback]

Gamer.no samarbeider med Avisenes Pressebyrå om spillomtaler. Det at Trønderavisa hadde omtale før oss henger rett og slett sammen med at det tar lengre tid å skrive en Gamer.no-omtale enn det gjør å skrive de små snuttene som havner i avisa.

7082311[/snapback]

 

Oki. Trodde det var slik at Trønderavisa hadde fått omtalen, og at de selv hadde kortet den ned. :)

Lenke til kommentar
Det er nesten stygt å si det, men krig og dets grufulle vesen blir sjelden vakrere enn dette. Relics kunst er å lage strategispill, og dette er deres mesterverk. Filmen har Redd Menig Ryan, TV-en har Band of Brothers – nå har endelig spillmediet fått en verdig versjon av de antatt viktigste dagene i det 20. århundre.

Så bra?

 

Meget fin omtale... Vakkert spill

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...