Gå til innhold

Den mistenkelige boksen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, meningsløse produkter er alltid moro!

 

Sette en sånn midt på gardermoen og løpe som en gal, så får man se hva som skjer... :p

 

Antar man får et "ublidt" besøk av politiet ganske fort...

6988836[/snapback]

Ikkje like artig når det er du skal nå eit fly og eit møte i London innan 2 timar.

Lenke til kommentar
Hehe, meningsløse produkter er alltid moro!

 

Sette en sånn midt på gardermoen og løpe som en gal, så får man se hva som skjer... :p

 

Antar man får et "ublidt" besøk av politiet ganske fort...

6988836[/snapback]

Ikkje like artig når det er du skal nå eit fly og eit møte i London innan 2 timar.

6988840[/snapback]

 

:ph34r:

 

hehe. Nei, du har et poeng i det. Ikke vil du noengang klare å komme inn i USA igjen etter et sånt stunt heller...

Lenke til kommentar
hvem pokker ønsker å dra til usa frivillig i disse tider uansett?

er vel 50%+ sjanse for at du "forvinner" i det du setter fot på amerikansk jord...

6989803[/snapback]

Hæ? :dontgetit:

7006921[/snapback]

 

halvironisk ment...

 

men om *aa begynner å koble piratkopiering til terrorisme, og en blander inn ting som patriot act, så vet en aldri om en blir plukket opp av noen NSA/FBI/CIA MIB's i det øyeblikk en setter sine bein på amerikansk jord. for så å aldri bli hørt fra mer...

Lenke til kommentar
halvironisk ment...

 

men om *aa begynner å koble piratkopiering til terrorisme, og en blander inn ting som patriot act, så vet en aldri om en blir plukket opp av noen NSA/FBI/CIA MIB's i det øyeblikk en setter sine bein på amerikansk jord. for så å aldri bli hørt fra mer...

7009638[/snapback]

Jeg synes Zeph formulerte seg meget godt på din forrige kommentar, så jeg vil gjerne sitere: Hæ? :dontgetit:

 

Jeg er heller ikke spesielt glad i USA og deres verdenspoliti og liker konspirasjonsteorier like godt som mange andre, men det der er bare langt ute og virker på meg som om du liker å skremme deg selv. Enten det, ellers har du selvlysende industriavfall i melposen din... :p

Lenke til kommentar
men om *aa begynner å koble piratkopiering til terrorisme, og en blander inn ting som patriot act, så vet en aldri om en blir plukket opp av noen NSA/FBI/CIA MIB's i det øyeblikk en setter sine bein på amerikansk jord. for så å aldri bli hørt fra mer...

7009638[/snapback]

kutte ned litt på amrikanske filmer kanskje? :)

 

On topic:

Ubrukelig ting.. Utrolig hva folk får produsere :ermm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...