Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 får samlerutgaver (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har selv bestilt chaotic evil versjonen men vet ikke om jeg liker den blessed of waukeen feat tingen?

kan jeg velge å ta den bort?

vil ikke at spillet skal bli lettere bare fordi jeg kjøpte limited edition

 

skjønner ikke helt hvorfor man skal få en bonus på saving throws:P

 

men det blir nok bra uansett^^

 

blir nok red dragon disciple på meg ja:)

Endret av Firvulag
Lenke til kommentar

+1 til saves er ikke akkurat å gjøre spillet "lettere". Joa, det er bedre enn ingenting, men er mer en symbolsk bonus for en feat da.

 

Allerede bestilt CE for noen uker siden til meg selv og en LG-versjon til en annen i leiligheten. Blir sikkert lagt til 1 eller 2 til versjoner til (sikkert to LGer) på samme ordre før boksen shipper :p

Lenke til kommentar
Hva er bonusen på den onde utgaven da?

6863832[/snapback]

 

Waukeen er en nøytral gud, så både gode og onde karakterer kan førlge den.

SIden Waukeen er guden over penger og gull, skal man få rabatter og mulighet til å kjøpe spesielle items i butikkene også.

 

La oss bare håpe for rollespillingen sin del at det er mulig å fjerne denne featen fra dine karakterer.

Lenke til kommentar
The Blessed of Waukeen feat is a granted "history" feat that is basically automatically applied in the OC. It's not a feat that you can take while leveling-up. So on your own servers with server characters, Blessed of Waukeen should never appear (unless, of course, you want to add it through script!).

 

The items are in the toolset, but you will never be able to access them in the OC unless you have the Blessed of Waukeen feat (the special stores will never be available through dialogue).

 

It's really a pretty minor bonus. You still have to buy all the equipment in the stores normally, but they are cheaper than normal. Also, the equipment is not world-shattering, just "pretty cool".

 

EDIT: Just to add a lil' detail: the weapons are unique weapons with nifty names/appearances/powers but no special history descriptions. The class set items are part of a trio of items available to all base classes (twelve sets) with cool abilities/appearances and a story that links all three items together.

 

Blessed of Waukeen is based off of the character's birth on a Waukeenar holy day, not the alignment or affiliation of the character with any given deity. You could be a communist Malarite and still have Blessed of Waukeen.

 

People who are really determined to not have this effect can certainly edit it out using the .gff editor in the toolset.

Endret av andir
Lenke til kommentar
Hva er bonusen på den onde utgaven da?

6863832[/snapback]

 

Waukeen er en nøytral gud, så både gode og onde karakterer kan førlge den.

SIden Waukeen er guden over penger og gull, skal man få rabatter og mulighet til å kjøpe spesielle items i butikkene også.

 

La oss bare håpe for rollespillingen sin del at det er mulig å fjerne denne featen fra dine karakterer.

6863934[/snapback]

 

Ahh.. Takker for svar. Er så lenge siden jeg har lekt rundt i Forgotten Realms universet at jeg husker ikke hva de forskjellige gudene er lengre :p

Lenke til kommentar
Spilt NWN 1, syns ikke det var noe spessielt bra, syns Baldurs Gate spillene var bedre.

 

3D viewet ødela

6866061[/snapback]

3D-viewet blir bedre når en vender seg til det. Husker jeg heller ikke var helt happy med det opprinnelig, men etter å ha spilt 3 spill, 2 ekspansions og noen mods i motoren så begynner en å like den.

 

Hvis du forresten er ute etter en billig, god RPG-story bør du prøve de to utvidelsespakke til NWN.

Lenke til kommentar

NWN2, NWN + begge ekstrapakkene for 399 er i mine øyne fantastisk valuta for pengene. Legg til figuren, tøykartet og ringen så skjønner jeg ikke helt hvordan i huleste den kan selges så billig. Dette er et eksempel flere utgivelser burde følge.

 

Husker jeg bladde opp 800 kroner for oblivion limited etd. (kjøpte den på utgivelsesdagen på morgenen på narvesen, teit ja) og den pakken var jo langt kjipere, bare en teit ring av "gadgets".

 

Jeg har ikke bestilt enda, lurer fælt på hvilken utgave jeg skal ha. Heller mot CE til nå.

Lenke til kommentar
Undead,15/09-2006 : 00:30]Spilt NWN 1, syns ikke det var noe spessielt bra, syns Baldurs Gate spillene var bedre.

 

3D viewet ødela

6866061[/snapback]

3D-viewet blir bedre når en vender seg til det. Husker jeg heller ikke var helt happy med det opprinnelig, men etter å ha spilt 3 spill, 2 ekspansions og noen mods i motoren så begynner en å like den.

 

Hvis du forresten er ute etter en billig, god RPG-story bør du prøve de to utvidelsespakke til NWN.

6868954[/snapback]

 

 

Har dem, var ikke stort bedre. Som sagt liker bedre Baldurs Gate spillene.

Lenke til kommentar

Ser folk sier de har bestilt Chaotic Evil Collecters Edition, så jeg lurer på hvor fra? Har bare sett bilde av boksen og den ser siiiinnsykt fet ut i mine øyne :)

 

- edit -

 

Finner bare Lawful Good her, men noen som vet om man må spesifisere bestillingen sin eller noe?

Endret av Gakks
Lenke til kommentar
har selv bestilt chaotic evil versjonen men vet ikke om jeg liker den blessed of waukeen feat tingen?

kan jeg velge å ta den bort?

vil ikke at spillet skal bli lettere bare fordi jeg kjøpte limited edition

 

skjønner ikke helt hvorfor man skal få en bonus på saving throws:P

 

men det blir nok bra uansett^^

 

blir nok red dragon disciple på meg ja:)

6861985[/snapback]

 

Hvor har du bestilt den fra? :hmm: Gamezone linken paa prisguiden, (og soek paa gamezone) gir ingenting. Platekompaniet har den, men da 200,- mere.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...