Gå til innhold

Corsair introduserer Dominator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kjøleløsning jeg brukte selv i 1999, dette er helt klart de beste heatspreaderne til RAM-brikker som er på markedet :thumbup:

 

Rå RAM, men også rå pris.. styr unna om du ikke er av typen som teller millisekunder i superPI

 

Skal du ha det ultimate innen RAM-kjøling må man nok desverre kontakte meg ;) Bildet viser en ramkjøler som både kan påmonteres vannkjølingsblokker, fasekjøling eller kjøleribber jeg designet for en tid tilbake siden. Rekorden min med denne var 285MHz på CAS 1,5 2 2 5 på DDR1 (1GB)

post-15715-1156861661_thumb.jpg

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Og hvor mye hadde en sånn kostet om du hadde tatt i mot bestillinger :p

 

Men hva går man for av Corsair: denne eller denne da de ifølge artikkelen kommer til å havne på ca. samme pris ...

 

Blei også litt forskreket da jeg søkte på EPP og de ikke kom opp ....

 

Er det at det ikke har blitt lag til den info'n ennå i prisguiden eller er det så sjokerernde at de ikke har EPP ?

Lenke til kommentar

OCZ PC2-9000 Ti Alpha VX2 DFI Special Edition

Hot on the heels of Corsair's new DHX memory, OCZ have unveiled the PC2-9000 Ti Alpha VX2 DFI Special Edition, an exclusively engineered series of memory optimized for the new DFI LANParty UT NF590 SLI-M2R.

 

As a member of the Voltage eXtreme lineup, the PC2-9000 VX2 DFI Special series is custom-built for high-voltage operation and speeds of 1120MHz CAS5 on the DFI M2R motherboard.

 

“OCZ is excited to introduce the new Titanium Alpha VX2 DFI Special which was co-developed with enthusiast motherboard partner DFI,” stated Alex Mei, VP of Marketing, OCZ Technology Inc. “Making use of our Voltage eXtreme technology, these new modules once again break the speed record with PC2-9000, and are optimized to deliver the world’s highest speeds on the latest DFI platform".

 

The PC2-9000 Ti Alpha VX2 DFI Special will be available in 1024MB Modules and 2GB (2x1024MB) dual channel kits.

 

Visit OCZ's product page here for more info.

Rett i fleisen på Corsair. :)

Lenke til kommentar
Vel, dessverre får vi ikke alltid velge hva vi vil teste, tror det er i først omgang C4-modulene som skal testes. Men får vi muligheten, så har jeg personlig lyst til å ta en større samletest av mer lommebokvennlige moduler.

6766659[/snapback]

Darn

 

Hvem er det som velger ?

 

Håper 8500c5 er så klokke venlige at de skriker etter å bli klokket ...

Lenke til kommentar
En kjøleløsning jeg brukte selv i 1999, dette er helt klart de beste heatspreaderne til RAM-brikker som er på markedet  :thumbup:

 

Rå RAM, men også rå pris.. styr unna om du ikke er av typen som teller millisekunder i superPI

 

Skal du ha det ultimate innen RAM-kjøling må man nok desverre kontakte meg  ;) Bildet viser en ramkjøler som både kan påmonteres vannkjølingsblokker, fasekjøling eller kjøleribber jeg designet for en tid tilbake siden. Rekorden min med denne var 285MHz på CAS 1,5 2 2 5 på DDR1 (1GB)

6764655[/snapback]

 

 

Med hvilke rambrikker var den persen satt da? Og hvor mye volt ga du brikkene etc?

Evt. en diy guide for å lage en slik kjøler?

Lenke til kommentar

Høres rimelig ut. Jeg har vurdert ny pc med ddr2 og am2 men ser ikke helt vitsen.. jeg har 4 ocz 512 og de klokker til ddr530 iaf.,kanskje 550.

Gud veit hva de klarer da 2 for seg.Må ha dfi kort for å ha såpass volt tilførsel da. Må bli steike varmt.

 

En annen ting, jeg har satt en 120 vifte i kabbet til å kjøle på ram'n, men

jeg synes ikke minnet holder seg kaldt av den grunn.

 

Om jeg bruker en aktiv kjøleløsning, er det da mye poeng i å ha på passiv kjøler,slik som medfølger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...