Gå til innhold

Nokia N72 ikke til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke tenkt og kjøpe den mobilen, men for min del så er det ikke slik at jeg må ha UMTS i min neste telefon, jeg forstår ikke helt vitsen. bruker telefonen til og snakke med folk, og sende melding(for det meste sms). det at mobilen ikke kommer til norge på grunn av at den ikke har 3G (UMTS) synes jeg er rart, eller er kansje ikke så rart da vi har over 100 valg når vi skal velge hvilken model vi skal kjøpe.

Lenke til kommentar

Kjæresten hadde et stort ønske om å kjøpe denne, til tross for at jeg stadig vekk forteller at det finnes langt bedre kjøp. Nå får hun i hvert fall ikke kjøpt den her i norge :)

 

N72 skuffet meg. Den skulle være oppfølger til 7610, men feiler litt. 7610 var det aller nyeste av teknologi, med unntak av mangel på edge og stereo-mp3, mens N72 desverre, og som vanlig, ikke klarte å kombinere design med det helt nye av funksjoner.

 

Håper de kommer med enda en av disse, evt. en S60-modell i 7xxx-serie :)

Lenke til kommentar
Hva med oss som foretrekker rosa mobil framfor 3G da? Dårlig gjort at de holder tilbake en så allright rosa mobil  :cry:

 

(For de som skulle lure: Nei, jeg er ikke 14, nesten 10 år eldre faktisk, men jeg liker rosa fordet  :love: )

6723719[/snapback]

Klart det. Skulle gjerne hatt den i rosa selv :)

 

Men nå er det ikke verre enn å kjøpe en N70, brukt eller ny for en ganske rimelig penge, gå på ebay og kjøpe et av hundrevis av dekslene til N70 der.. Der får du de vakreste farger fra sterk limegrønn til rosa med pus.

Lenke til kommentar
Hva med oss som foretrekker rosa mobil framfor 3G da? Dårlig gjort at de holder tilbake en så allright rosa mobil  :cry:

 

(For de som skulle lure: Nei, jeg er ikke 14, nesten 10 år eldre faktisk, men jeg liker rosa fordet  :love: )

6723719[/snapback]

Klart det. Skulle gjerne hatt den i rosa selv :)

 

Men nå er det ikke verre enn å kjøpe en N70, brukt eller ny for en ganske rimelig penge, gå på ebay og kjøpe et av hundrevis av dekslene til N70 der.. Der får du de vakreste farger fra sterk limegrønn til rosa med pus.

6724910[/snapback]

 

 

Men...

 

N72 har jo mye penere design og former enn N70. Kresen? JA! :yes:

 

Det at telefonen ikke kommer til Norge er kjipt, men gjør den jo bare enda mer attraktiv! Så hvis noen veit hvor det er enklest å få tak i den (dra til London eller Sverige eller no) så tas tips imot med takk :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...