Gå til innhold

- Ipod varer i fire år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke for å forsvare apple, men er det risiko for at dette går i "nokia-fella"?

 

altså at siden mengden ipods er såpass høyt som det er så blir også antallet skaderapporter der etter?

6574503[/snapback]

 

Dette er jo en prosent da, ikke et absolutt tall. Og apples holdning til forbrukerlover og retur er krtikkverdig uavhengig av kvaliteten på spillerene.

 

Og hvor kommer overskriften "Ipod varer i 4 år" fra? Det enste som står i artikkelen er at det er 4 år siden Ipod ble introdusert.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Den fyller fem år i oktober, ikke fire. Og dette med at den er laget for å vare "fire år", er en feil. Apple-representanten mente visstnok å si at den har laget for å vare "for years" (i flere år), og ikke "four years" (fire år). Det siste var det som først ble rapportert om, og som jeg antar er grunnlag for tittelen her.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
Den fyller fem år i oktober, ikke fire. Og dette med at den er laget for å vare "fire år", er en feil. Apple-representanten mente visstnok å si at den har laget for å vare "for years" (i flere år), og ikke "four years" (fire år). Det siste var det som først ble rapportert om, og som jeg antar er grunnlag for tittelen her.

 

MVH Audun

6578937[/snapback]

 

Som dere har lagt merke til, så gjenspeiler ikke tittelen innholdet. Dette er en glipp, og vi har passet på å få med uttalelsen det var snakk om i saken.

Lenke til kommentar
Min iPod varte i litt over ett år. :)

6580545[/snapback]

Min iPod lever fortsatt (fyller snart et år). Men snakk om en drittenhet. Korrupt database har jeg fått flere ganger, samtidig som batteriet plutselig en dag var tomt. Kanskje de skal begynne å bruke voksenfabrikker istedet for underbetalte barnefabrikker?

 

Neida, så ille er det ikke. Ille er det dog. iRiver/Zune på meg neste gang. Det er ihvertfall helt sikkert!

Lenke til kommentar

Iriver H340 banker iPoo ganske greit. Det er en test av H320 (20 gb versjonen), sjekk prisguiden for mere info! Jeg er super fornøyd med denne.

 

Skal nevnes at jeg leverte inn min, men jeg brukte en 6,3mm jack > 3,5mm jack over en ganske lang periode. Dette fucket jackutgangen, så det var den eneste feilen som måtte rettes opp. Dette var min feil, men fikk det seff på garantien.

 

The best thing is, it's still going strong ^^

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...