Gå til innhold

Raskere grensesnitt på My Book


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heh, dem designa på hardiskboksene blir bare rarere og rarere...

6251328[/snapback]

Synes de er ganske stilige jeg...

Jeg benyttet meg av PSdata's tilbud på "Essential Edition" (gah, teite navn) i helga, 500GB-versjonen. Men den kosta jo 2.059,- elns den også... Har jeg driti meg ut nå? Hvis jeg kan få denne überl337h4xx0r edition til samme pris, da venter jeg jo heller en uke til... :D

 

EDIT: Om det kun er Firewire-mulighetene og fargen som er forskjellen, så driter jeg i det... Men... Er det det?

Endret av pain
Lenke til kommentar
Er ikke firewire 800 bakoverkompatibel med firewire 400?

Jeg er totalt grønn på firewire altså, men forstår ikke hvorfor ikke firewire har fått det til når usb har fått det til :)

6251427[/snapback]

Det er to forskjellige plugger, så da må du i så fall ha en kabel med 800 i ene enden og 400 i andre, men vet ikke om det går

Lenke til kommentar
Er disse kun i hvit?

6252013[/snapback]

 

Tror fargen er mer sølv, eller bart metall. Det er vel og en av forskjellene mellom essential ed. som har plastikk skall, og premium og pro ed. som har metall skall. Meningen er visst at den skal "passe" designmessig til apple sine maskiner. For min del kunne de laget den i to farger, men hvor stor er forskjellen mellom FW400 og 800 egentlig? Man får visst med Retrospect backup software og, for den som bruker det...

Lenke til kommentar

En FW800 kan brukes på en FW400-port ved hjelp av en kabel med FW800 i den ene enden og FW400 i den andre. De er altså kompatible med hverandre.

Man får selvsagt ikke større hastighet enn FW400 i denne sammenhengen, samme hvilken av enhetene som har FW800.

Endret av sascha66
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hmm.. Er denne sølv som på en Macbook Pro eller hvit som en iPod/Macbook?

 

 

EDIT: den som googler finner svar..

Er et bilde av My Book Pro med en Macbook, og da ser den veldig sølv ut!

Ser ut som om den står i stil med cinemadisplay, som vel er laget av samme aluminium som MBP?

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+5432143541

Hvilken vei skal den egentlig stå? skal den stå rett opp og ned, det er ikke noen ulemper eller fordeler med å ha den i visse stillinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...