Gå til innhold

Hardware-radio uke 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den gir samme Itunes crap som den nederste "podcast" greiene..

 

Dette var hvertfall kroken på døra for min del angående HW radio.. Første sendingene var programleder så vanskelig å forstå i talemåte, og nå må jeg ha itunes for å høre?

5726786[/snapback]

Nei, du trenger ikke noe iTunes crap for å spilel det av. Hvis du laster ned mp3'en som er linket i artikkelen så kan du legge den inn på spillelista i alle vanlige avspillingsprogrammer. Selv bruker jeg Winamp. "Podcast" er bare en annen måte å spille av mp3-låter rett fra nettet. Podcast er en slags webside som kan åpnes i mange avspillingsprogrammer, f.eks Winamp.

 

PS. Jeg anbefaler å sjekke PCen din for spyware, iTunes, adware, malware, Sony rootkits og lignende. Det kan være noe sånt som hindrer seg å spille det av på en fornuftig måte.

 

RamGuy: Last ned mp3'en som er linket i artikkelen eller åpne podcast-sida i winamp eller tilsvarende program, eller rett og slett hør på en av de lokale radiostasjonene i Moss, Fredrikstad eller Sarpsborg til rett tid.

Lenke til kommentar
Den gir samme Itunes crap som den nederste "podcast" greiene..

 

Dette var hvertfall kroken på døra for min del angående HW radio.. Første sendingene var programleder så vanskelig å forstå i talemåte, og nå må jeg ha itunes for å høre?

5726786[/snapback]

Nei, du trenger ikke noe iTunes crap for å spilel det av. Hvis du laster ned mp3'en som er linket i artikkelen så kan du legge den inn på spillelista i alle vanlige avspillingsprogrammer. Selv bruker jeg Winamp. "Podcast" er bare en annen måte å spille av mp3-låter rett fra nettet. Podcast er en slags webside som kan åpnes i mange avspillingsprogrammer, f.eks Winamp.

 

PS. Jeg anbefaler å sjekke PCen din for spyware, iTunes, adware, malware, Sony rootkits og lignende. Det kan være noe sånt som hindrer seg å spille det av på en fornuftig måte.

5727000[/snapback]

 

Dette kommer når jeg velger "podcast" opplegget i firefox..

post-34686-1141919980_thumb.jpg

 

Kopierer jeg adressen du ser på bildet, og som linkene i artikkelen leder til, inn i winamp, ctrl + L, får jeg bare "error syncing to MPEG".

 

Vet ikke mer jeg nei.

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...