Gå til innhold

Her er fjorårets beste spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange vel-fjortjente der!

 

Men hvorfor Buzz : The music quiz ble kåret til å være mest nyskapende undrer meg litt. Jeg har ikke prøvd det selv, men etter det jeg har skjønt så er det ikke stort mer funksjonalitet på det spillet enn på Jeopardy til SNES. Hvor ble det av Black & White 2?

Lenke til kommentar

En skandale rett og slett. Er fjorårets beste spill World of Wacraft, Buzz og Resident Evil 4 ? Skal være enig i Resident Evil 4 men herregud sier jeg bare. Det der var en slap in the face til mange utviklere vil jeg tro . Kun i Norge at noe sånt kunne skje.

Lenke til kommentar

Resident evil er velfortjent, men eneste prisen jeg kunne gått med på å gi BUZZ må være "årets partyspill" eller "årets familiespill" sånt (selv om det absolutt ikke er det). Spillet er jo rett og slett ganske labert gjennomført, og har ingen annen apell enn at ikkegamers kan relatere seg til hva som skjer.

 

Her legger folk sjela si i å lage en fantastisk spillopplevelse, så vinner et slikt halveis produkt flere priser. Latterlig.

Lenke til kommentar

Synes hele prisutdeligen var tam jeg. WoW? Hvor var Guildwars da? Spillet er mye mer inovativt enn WoW, som egentlig bare er MMORPG som alle andre. Guildwars er nyskapende og ikke typisk MMO orientert.

 

Årets PC spill, WoW? Er det blitt vurdert andre spill eller var det avgjort at det ble WoW fra starten av og andre gode spill bare blitt dumpa og dreti i?

 

Jeg synes prisutdelinger i Norge stinker av favorisering av ypperste hold og til tider kanskje litt korupsjon i spillet. Ser slik som Gullfisken, Aker reklamen vant, til tross for at den er alt annet enn en bra reklame ei heller mer en informasjons film for Aker konsernet.

 

Dritt spør du meg. Og på toppen av det hele var showet så tamt at det gikk over grensen til å være latterlig. Tarvelige saker dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...