Gå til innhold

Minnepinne med elektronisk papir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert ok dette, men for meg så skjønner jeg ikke vitsen med og se på hvor mye ram du bruker. :p det merker du i windows uansett samt du kan se denne indikatoren i windows. Så bortkastet spør du meg...

5420184[/snapback]

Men så handler vel dette om minnepinner som brukes for forflytning/lagring av data, ikke internminne/RAM. Da ser jeg absolutt bruken av dette.

Lenke til kommentar
Sikkert ok dette, men for meg så skjønner jeg ikke vitsen med og se på hvor mye ram du bruker. :p det merker du i windows uansett samt du kan se denne indikatoren i windows. Så bortkastet spør du meg...

5420184[/snapback]

Men så handler vel dette om minnepinner som brukes for forflytning/lagring av data, ikke internminne/RAM. Da ser jeg absolutt bruken av dette.

5420198[/snapback]

 

Stemmer feil fra min side...

Lenke til kommentar

Det der er i alle fall finfine nyheter for gadget-menigheten. Og hvorfor ikke? Hadde jeg hatt behov for så stor minnepinne som det der så hadde jeg sikkert puttet noen kroner ekstra i en som viste hvor mye plass jeg til enhver tid hadde ledig på maskinen. Antar at denne kameraten får puls i det den settes inn i usb-porten, så om den fylles opp og man velger den koselige trygg avkobling eller hva det nå enn heter så gir den en puls til, slik at før den mister strømmen blir den oppdatert...

Lenke til kommentar
Tilgjengelige kapasiteter blir 1 GB og 2 GB, med veiledende priser rundt henholdsvis USD 70 (NOK 560) og USD 100 (NOK 800).

Jeg synes prisene ser bra ut. De aller billigste flashbaserte 1GiB minnepinnene koster jo fra 554 kr og de billigste 2GiB koster fra 1041 kr. Jeg tror ikke det at 25% moms og et miljøgebyr kommer på toppen vil gjøre det til noe dårlig kjøp.

Lenke til kommentar

Ville nå også ønsket at de hadde hatt mulighet for at eInk displayet viste volumnavnet på FAT(32) partisjonen på minnepennen slik at man slipper klissete etiketter eller tusjmerker på minnepennene sine. Noen har faktisk ganske mange minnepenner (f.eks med fastsatt programvare for bruk ved vedlikehold/fiksing av datamaskiner) og må kunne se forskjell når man har flere like minnepenner (billigere å kjøpe flere av samme type).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...