Gå til innhold

Omtale av Grand Theft Auto: Liberty City Stories (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart beste spillet til PSP. Ingen tvil. Har spilt en del av spillene. Å dette er definitivt det beste. Tett etterfulgt av Burnout og Ridge Racer.

 

Men dette er bare sykt bra. Eneste jeg har å si som er litt ille er at du ikke kan dukke....Noe som jeg savner litt. Og litt andre ting som var med i san andreas. Men dette er nok ikke det siste vi ser av GTA på psp. Så vi kan nok vente oss både dukking og flyving når serien vender tilbake.....(vice-Los Santos?)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ble imponert over dette spillet. Det er så klart det beste spillet til psp, selv om det ikke kan måle seg med san andreas da. Jeg har dog bare prøvd noen av de første oppdragene. Kommer det altså aldri fly eller helikopter? Det er jo en stor flyplass markert på kartet(jeg har ikke kommet så langt enda).

Lenke til kommentar

For meg ble bildet litt for smått for et slikt spill, og jeg synes kontrollene av og til var lit kranglete. Det er nok fordi jeg er en PC-fyr, og ikke spiller stort på konsoller, så den siste kritikken der telles jo egentlig ikke da. :)

 

Men det med at det var så lite bilde synes jeg var litt plagsomt. Var litt vanskelig å se små ting og sånn.

Lenke til kommentar
For meg ble bildet litt for smått for et slikt spill, og jeg synes kontrollene av og til var lit kranglete. Det er nok fordi jeg er en PC-fyr, og ikke spiller stort på konsoller, så den siste kritikken der telles jo egentlig ikke da. :)

5267301[/snapback]

Nå er du bare unnskyldende. Klart man skal kunne forvente gode kontroller uansett hva slags spillmaskin det er snakk om. :)

 

Har prøvd dette spillet i all of fem minutter bare hittil, men må innrømme jeg syntes det var dumt at det hakket såpass mye, og at etterslepet var så vanvittig tydelig. Gjorde hele spillet litt slitsomt å se på.

 

Ellers virker det som radiokanalene er like fantastiske som før. Og motorsykler i Liberty City? Ja takk. :)

Lenke til kommentar

Det avhenger nok litt av øyet som ser -- ulike mennesker ser dette i ulik grad. For min del var det imidlertid like tydelig ghosting som på THUG2, og en verden av forskjell fra alt jeg har sett på Nintendo DS. Det ser ut til at det er prisen du må betale om du vil ha så store skjermer på en håndholdt spillmaskin, og samtidig holde prisen nede.

 

Kanskje senere utgaver av PSP-en ghoster mindre, ved evt. bruk av nyere/bedre skjermer.

 

Hva angår hakkingen, så var det rimelig jevnt rundt 20-25 bilder i sekunder. For lite til at jeg føler at det går flytende, men igjen er dette litt avhengig av hva man oppfatter som flytende.

Lenke til kommentar

GTA LSC er helt klart det beste spillet til PSP. Jeg har gledet meg lenge til det, men etter å ha lest omtalen så gledet jeg meg bare enda mer. Nå har jeg og broren min hatt spillet i 1 uke, spiller vi som bare det. Han spiller mens jeg er på jobb, så tar jeg PSP'n når jeg er hjemme fra jobb. Hadde det ikke vært sånn så måtte vi nok ha sloss om å få spille hehe.

 

Men det jeg skulle si var, at dette var en veldig bra omtale som jeg er veldig enig med. Jeg fikk veldig lyst til å spille spillet med en gang jeg leste omtalen.

 

Noe jeg likte på denne GTA'n, i motsetning til Vice City f.eks. var at man kunne bytte de forskjellige klærne man får utover i spillet hjemme hos seg selv. I steden for å løpe rundt til forskjellige steder på kartet for å få tilbake klærne man hadde på seg.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...