Gå til innhold

– Ville fjerne dyrene i Black & White 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, ja, berre tanken på B&W2 utan dyr er destruktiv.

 

Gleder meg meir og meir til dette spelet, eg håper det vil oppfylle forvetningane.

Kan man bevege seg i formasjon?

 

– Det der er litt festlig. Formasjoner er noe alle gjerne vil ha i strategispill, men de er jo egentlig helt meningsløse. Når to tropper går mot hverandre er det ikke så relevant hva slags form troppen din har. Det som virkelig teller er hvem som kommer først.

Det er er faktisk enig i, formasjonar har ikkje så forferdeleg mykje å seie, og i B&W2, der det ikkje er kampane som er det viktigaste, er eg glad for at dei ikkje lagar formasjonar.

 

Likte òg det at du hadde meir kontroll og oversikt over kva dyret skal lære, og at du kan fjerne ting det har lært. Det var ganske irriterande i B&W når dyret først hadde lært seg noko du absolutt ikkje meinte det skulle.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

De har ikke fjernet dyrene. Peter Molyneux vurderte på et tidspunkt i utviklingen å fjerne dem, men som det står i intervjuet ble dette aldri noe av (og det ville dessuten stått "har fjernet dyrene i Black & White 2" i overskriften, hvis det var et faktum). Som regel er det vesentlig å lese artikler før man kommenterer dem :-)

Lenke til kommentar
De har ikke fjernet dyrene. Peter Molyneux vurderte på et tidspunkt i utviklingen å fjerne dem, men som det står i intervjuet ble dette aldri noe av (og det ville dessuten stått "har fjernet dyrene i Black & White 2" i overskriften, hvis det var et faktum). Som regel er det vesentlig å lese artikler før man kommenterer dem :-)

Jeg tror at de fleste skjønte at dyrene ikke var tadd ut av spillet, men de syns at man ikke burde gjøre det i framtidige B&W spill. Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende!

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende!

Hva var villedende med den?

Man kunne av tittelen lett tro at dyrene var fjernet(hvis man ikke leser intervjuet).

"Ville fjernet dyrene" betyr ikke "Vil fjerne dyrene"/"Dyrene er fjernet". Når jeg leste overskriften tenkte jeg automatisk at det var utgiveren av spillet som hadde villet fjernet dyrene for å få sluppet spillet tidligere, men jeg tok feil :p

 

Ellers et veldig bra intervju. Gode spørsmål, og givende svar. Synes det er bra at gamer.no kan ha eksklusive intervjuer. Kanskje får vi gamer.no folk vite ting før resten av spillverdenen?

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Men tittelen til intervjuet var jo ganske villedende!

Hva var villedende med den?

Man kunne av tittelen lett tro at dyrene var fjernet(hvis man ikke leser intervjuet).

"Ville fjernet dyrene" betyr ikke "Vil fjerne dyrene"/"Dyrene er fjernet". Når jeg leste overskriften tenkte jeg automatisk at det var utgiveren av spillet som hadde villet fjernet dyrene for å få sluppet spillet tidligere, men jeg tok feil :p

 

Ellers et veldig bra intervju. Gode spørsmål, og givende svar. Synes det er bra at gamer.no kan ha eksklusive intervjuer. Kanskje får vi gamer.no folk vite ting før resten av spillverdenen?

He he kan ha sine fordeler å være medlem på gamer.no ja :cool:

 

Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe spillet med en gang det kommer ut slik jeg vanligvis gjør med storspill. Men bare etter å ha lest dette intervjuet får jeg lyst til å støtte dette utvikler firmaet. Vi trenger flere kreative spill på markedet i dag.

Lenke til kommentar

Knallintervju :w00t:

 

Men angående det med formasjoner: ville det virkelig vært så mye pes å legge det inn? De sier at de vil ha det så enkelt så mulig, men jeg syns dette blir et lite relevant argument, da du absolutt ikke trenger å bruke formasjonene, men for de som liker orden er formasjoner artig :)

Lenke til kommentar
Knallbra intervju, det eneste jeg syns er litt trist er følgende:
– Å lage det mer som et spill, mindre sandkasse.

Personlig var det en av de tingene som fikk meg til å forelske meg i B&W1, men kan ikke annet enn å glede meg.

Når man har klart spillet så kan man spille alle verdene på nytt igjen som "sandkasse", så da har du enda noe mer å glede deg til!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...