Gå til innhold

Frosken blir film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvem er disse tullingene som laster ned disse ringetonene..

 

Hvis alle bare dreit i at den var der, ville den fort bli borte.

men neida, alle fjortisane synes den bare er såå kul da...,

og lyden som engang var en morsom er blitt maltraktert til det ytterste.

 

frustrasjonsutløpstemaer er godt innimellom :thumbup:

Lenke til kommentar

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :wallbash::wallbash:

 

Hvem med sine fulle fem ville lage noe sånt :no:

 

Folk som laster ned sånne lyder burde spare resten av oss for deres egne feiltagelser, Til alle som laster ned slikt SPAR OSS, ikke bruk det som ringe tone slik at vi stakkars folk som sitter på bussen,toget eller trikken slipper den forbaska dritt frosken :mad:

Lenke til kommentar

Handle om, han er liksom "Wanted" pga noe heh... Håper den ender med at han får blodig grisebank og pisking med rusten piggtråd.

 

Er så drit lei hele figuren og de irriterende barnslige lydene. Ser heller ned i do enn på en film om en missfostret frosk med sensurert pikk

Lenke til kommentar

NEEII!!!

 

Fy, svarte jeg skal ha godt betalt for å holde ut en hel spillefilm med den idiotfrosken crazy frog. Jeg holder på å bli sprø etter bare 20 sekunders reklameinnslag så jeg vet ikke om jeg hadde holdt ut en hel spillefilm uansett betaling.

 

Og det værste: Vi kan nok regne med reklame for denne filmen også ... :realmad::wallbash:

 

Måtte alle som betaler for å holde denne landeplagen i live bli kokt i olje og rullet i fjær.

Lenke til kommentar

Hehe, genialt.

 

Håper de klarer å melke så mye penger ut av denne frosken som mulig. Vi "motstandere" kan selvfølgelig klage så mye vi vil, men så lenge folk fortsetter å kjøpe ringelydene, bakgrunnene, singlene osv. osv. kommer det nok til å komme fler og fler Crazy Frog-produkter. Forståelig nok, de vil enkelt og greit tjene penger.

 

Måten de markedsfører seg på er derimot noe helt annet og ikke like positivt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...