Gå til innhold

Space-Saver -tråden


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Dette er den store space-saver tråden. Post din space-saver her, eller kommenter andres!

 

 

Her er min :)

 

Oversiktsbilde ovenfra:

102_1387.jpg

 

Fra siden:

102_1389.jpg

 

I bruk:

102_1390.jpg

 

Avstand mellom tastatur og fUNC:

102_1391.jpg

 

Et lite bilde over hvordan det blir forifra, og hvor masse plass jeg sparer:

102_1392.jpg

 

 

Fyr løs med kommentarer, eller kom med bilder av din ;)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fUzZy^: Den saken så yterst ustabil ut :tease:

 

Til de som sier at musematta mi kommer litt for høyt opp:

 

*kose på fine stolen som kan justeres så langt opp at den er helt oppe i bordplata på tg* Det gjør at musematta er 12cm over låret, og det er ganske greit egentlig :)

Lenke til kommentar
Ikke dårlig det! Bedre å lage selv enn å kjøpe til mange hundre kroner. Skal du male/lakkere den?

Men er ikke denne litt feilpostet?

Vurderer å sparkle/lakke, men jeg legger heller pengene i en ny disk istedenfor i lakk og sparkel nå.

 

Ang om denne er feilpostet så var jeg veldig i tvil selv. Men etter at ok-baren er stengt, og case-modding-forumet er til spørsmål/svar ang. case-modding så kom jeg frem til at dette var den beste kategorien å legge det i. Les mitt forslag til å opprette en ny kategori kalt "showroom" her!

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal bygge hylle, er det lov å spikre denne hylla fast i bordet på TG?

 

Bygger dere hyllene hjemme eller skal dere sette opp når dere kommer dit?

Det er ikke lov å spikre fast i plata på tg, eller skade plata på andre måter, det var de i hvertfall kjempe strenge på det i fjor

 

Bygde min hylle i moduler som jeg satt sammen på tg

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar

Heisann, jeg laget meg en sånn i tvil på skolen engang uten mål om hvor bredt det skulle være på tg og ol osv... Når jeg hadde bestilt OL høst 04 billetten så kom jeg i frykt at jeg måtte lage ett nytt et pga det var så stort. Men problemet var egentlig ikke allverden fordi jeg hadde 3cm til overs i bredden akkurat ;D

Er ikke hjemme nå men et bilde av rommet mitt kan vise hvordan min løsning er

Det er ganske fargerikt men jeg fikk skryt av læreren.

 

her er et bilde av hele rommet mitt men dere ser løsningen min, jeg kan ta noen bilder når jeg kommer hjem av bare løsningen :D

 

*edit* url feil

Endret av lolminator^
Lenke til kommentar
Heisann, jeg laget meg en sånn i tvil på skolen engang uten mål om hvor bredt det skulle være på tg og ol osv... Når jeg hadde bestilt OL høst 04 billetten så kom jeg i frykt at jeg måtte lage ett nytt et pga det var så stort. Men problemet var egentlig ikke allverden fordi jeg hadde 3cm til overs i bredden akkurat ;D

Er ikke hjemme nå men et bilde av rommet mitt kan vise hvordan min løsning er

Det er ganske fargerikt men jeg fikk skryt av læreren.

 

http://www.home.no/lolminator/Nerde%20b%f8...05/P8260506.JPG er et bilde av hele rommet mitt men dere ser løsningen min, jeg kan ta noen bilder når jeg kommer hjem av bare løsningen :D

Når jeg trykker på linken så kommer http://www.hmso.gov.uk/ opp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...