Gå til innhold

Sniktitt på GeForce 6600 GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det så veldig spennende ut! Kan jo være noe å kjøre i SLI! ;)

Jepp, særlig om vinteren. Da trenger en jo god oppvarming allikevel... ;)

6600GT produserer ikke særlig mye varme, legg merke til kjøleløsningen...

 

Nei, etter hva jeg har forstått så kan du ikke kjøre fire skjermer, bare to. Det blir akkuratt som SLI var med 3Dfx tror jeg...

Lenke til kommentar

Jeg har gått og fintenkt på ett NF4 kort med akkurat denne typen kort i SLI oppsett. Men, prisen begynner å skremme litt.

 

 

1500~2000.-: - NF4 SLI mobo(kommer ikke før mot slutten av året visstnok).

~3500.-: - To 6600 gt kort(kjøper det andre etter ett par mnd).

? .- : - SLI bro mellom kortene.

 

Venter vel ikke konkrete tester på dette før i desember. Kjøpet blir ikke før i januar, så til den tid vil vel pris vs ytelse være enklere å se. PSU krav på ett SLI system med to toppkort vil være interessant også. Nvidia ymtet frempå med 1.8-2X ytelse og ett wattsug tilsvarende 550W PSU i en 2*6800 Ultra PC. Vil ikke kalle ytelsestallene interessante dog, siden de kommer fra Nvidia selv.

Lenke til kommentar
? .- : - SLI bro mellom kortene.

Så prisen i dollar et sted, regna det til 300-350,-

300 - 350 kroner eller dollar? Har lurt litt på denne lille duppeditten som skal binde kortene sammen. Det typiske er at en sånn sak koster skjorta. Om det bare er 300 - 350 .- NOK så er det jo ikke noe å snakke om. Men 300 - 350 dollar er jo skjorta pluss buksa. :cry:

Lenke til kommentar
? .- : - SLI bro mellom kortene.

Så prisen i dollar et sted, regna det til 300-350,-

300 - 350 kroner eller dollar? Har lurt litt på denne lille duppeditten som skal binde kortene sammen. Det typiske er at en sånn sak koster skjorta. Om det bare er 300 - 350 .- NOK så er det jo ikke noe å snakke om. Men 300 - 350 dollar er jo skjorta pluss buksa. :cry:

Kroner ja, regnet om fra dollar, og da tok jeg med mva, og slik dritt også, så jeg vil tro den havner på den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...