Gå til innhold

Athlon 64 FX-55 i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei jeg mener ikke at amd har gjordt noe som ikke er så snilt , dette var bare en "humoristisk" ment kommentar til dem som hele tiden maser om hvor galt dette er når Intel lanserer et produkt for å ta bort oppmerksomhet fra amd , men at det samme er ok når amd gjør det . Selv ser jeg på det som konkuranse og ser ikke noe galt i slikt uansett hvem det gjelder . Men ser man dette som feil så er det vel feil uansett hvem det gjelder , ELLER??

Lenke til kommentar

Nei jeg gidder ikke lage til noen lang diskusjon av dette, det er typisk at nevner man noe ang amd så blir det bråk og rop om beviser , men vet at dette var oppe bla da P4 EE ble lansert . Men glem nå dette og fortsett ang Topic .

Hvor dum kan jeg være , at jeg aldri skall lære at man aldri nevner noe som kan oppfattes som negativt ang amd..

Lenke til kommentar

haha, uansett hva Snekkere`n sier så kommer det altid noen ekstrimister og sier at han er en anti- amd person. hint hint han har en AMD prossesor i maskinen.

 

Denne prosessoren er for folk med alt for mye penger, eller et høyt behov for tallknusing. Det har ingen betydning for 99,9% av alle på dette forumet, siden vi ikke har nok penger.

 

Men det var hyggelig lesning angående veikartet, over AMD A64. Men siden dette ikke er en AMD talsmann som har sakt det så bør vi ta det med et klype salt, inntil videre.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

Du ahr helt rett snekkern, Samme hvem som gjør det, og jeg skjønte posten din nå... måtte bare tneke meg om litt. Har lagt merke til en litt Intel fiendtlighet her på forumet. Men samme det, Amd og intel bruker mye av de samme salgstriksene. EE hos intel FX hos amd osv. Det eneste Intel har gjort som er drit feigt rett og slett var å si at "vi fant opp X86-64/X86_64" uten å nevne AMD.

 

Men er det noen som vet noe om prisene på disse 3500+,3800+ prossesorene, eller hva nå enn hastighetene var?

 

Og er det blitt satt noen dato for socket939 release?

Lenke til kommentar
Nei jeg gidder ikke lage til noen lang diskusjon av dette, det er typisk at nevner man noe ang amd så blir det bråk og rop om beviser , men vet at dette var oppe bla da P4 EE ble lansert . Men glem nå dette og fortsett ang Topic .

Hvor dum kan jeg være , at jeg aldri skall lære at man aldri nevner noe som kan oppfattes som negativt ang amd..

Det er ikke noe problem å si noe stygt om amd, amd er noe dritt!

Føler du deg bedre nå :p

 

Det gjelder kanskje å ha noe å bevise når man først kommer med noe negativt.

 

Men som sagt så synnes jeg det egentlig bare er bra om intel eller amd forandrer på planene sine underveis, di skal jo faktisk konkurrere med hverandre, ikke samarbeide, og der støtter jeg snekkeren, stop the whining, det er faktisk bra om amd eller intel lanserer noe litt før tiden...

Lenke til kommentar
Nei jeg mener ikke at amd har gjordt noe som ikke er så snilt , dette var bare en "humoristisk" ment kommentar til dem som hele tiden maser om hvor galt dette er når Intel lanserer et produkt for å ta bort oppmerksomhet fra amd , men at det samme er ok når amd gjør det .

Snekker'n: Ikke si slike ting du vet ikke stemmer.

 

AMD: Fremskyver lansering av produkter som alle vet vil komme for å holde seg i tet når det gjelder ytelse når konkurrenten lanserer nye teknologier. Fremskyving av produkt som et resultat av konkurranse.

Intel: Lanserer brått en prosessor som ingen hadde hørt om, som ingen har råd til og som du i alle fall ikke får tak i - for å fjerne fokus fra konkurrentens nye og bedre produkt. P4EE var ikke en CPU som kom for å jevne ut konkurranse, eller for å holde Intel på topp, men en prosessor som ble lansert i hast utelukkende for å fjerne fokus. Når HW.no testet P4EE så hadde vi i følge Intel den eneste P4EE-prosessoren i Norge, og den ble sendt rett ut av landet igjen.

 

Hvis du oppriktig talt mener AMD har gjort det samme som Intel så ser jeg ingen grunn til å diskutere dette.

Lenke til kommentar
Neimen bruker "snille" amd slik taktikk , trodde det bare var grusomme Intel som gjorde dette . Hva sier de nå de som kritiserte Intel for akkurat dette??

Skjønner ikke hva du mener. Intel skal lanserer XEON med 64-bit støtte for servere. AMD har tydeligvis fått dreis på 130nm (eller 90 nm?) prosessen sin og lanserer raskere High-End WS CPU-er. XEON-64 og FX har ingenting med hverandre å gjøre. Det er P4EE som ble "lansert" av Intel for å konkurrere med FX.

 

Skjønner derfor ikke hvorfor du kommer med slike tulleposter. I tillegg lanserer både AMD og Intel CPU-er så raskt de klarer.

 

Om en skal kritisere Intel for noe opp mot Athlon FX så må det være at P4EE, som ble lansert for snart et halvt år siden, enda ikke er i normal salg.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor rask A64 FX-55 på 2.6 Ghz blir jeg... :dribble:

Tror nok den tar kronen tilbake som den raskeste av dem alle, også raskere enn P4 EE 3.4 ville jeg tro. Nammm.... :love:

Den P4 saken samt FX chippa er alt for dyre..

 

Sitter her med pakkespor nummer og venter på min A64 3200+ :thumbs::thumbs::thumbs:

 

 

 

:love:

 

_

Thorsan

Lenke til kommentar

*offtopic*Noen 64-bit eiere som med hånden på hjertet mener her at og gå fra f.eks athlonxp 2400+ til en A64 3200+ er verdt de 3-4k kronene som kommer immelom. Lurer virklig på om jeg må ha meg A64 eller om jeg bare skal kjøpe meg en Ipod mini istede.

Håper noen kan fortelle meg dette. :/ *offtopic*

 

Og jeg trur ikke snekkern mente noe med det "O store moderatorer" det var ment som litt humor. Og det ligner jo litt, for det er jo bare publisitet stunt, det begge bedriftene gjorde. Selv om kasnkje det itnel gjorde var litt sånn på kanten, "extreme edition" liksom, navnet sier jo at du er useriøs i seg selv kanskje.

Lenke til kommentar
*offtopic*Noen 64-bit eiere som med hånden på hjertet mener her at og gå fra f.eks athlonxp 2400+ til en A64 3200+ er verdt de 3-4k kronene som kommer immelom. *offtopic*

Jeg kan fortelle deg at Athlon XP 2400+ kostet omtrent det samme som Athlon 64 3200+ koster i dag ved lansering. Prisene endrer seg med tiden vet du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...