Gå til innhold

beste bilspill til ps2?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt klart Need For Speed Underground ;)

NFSU er ok, men det er sinnsykt hypet. Får langt mer oppmerksomhet enn det fortjener. Hvilket som er "best" avhenger selvsagt av hvilken type spill du liker, men GT3 kommer man ikke lett utenom. WRC3 er jo også et knakende godt alternativ. Virkelig høy underholdningsverdi i begge to.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvorfor har ikke gamer.no noen omtale av GT3 ettersom dette er "det beste"? Ble skikkelig ivrig her og bestiller nesten anytime, men vil liksom ha med en liten review før jeg bekrefter ordren.

Har nok med at spillet kom mens Gamer.no var en rimelig ny side. GT4 kommer vi selvsagt til å skrive omtale av. GT3 plukker du opp til under 200,- som platinum, og jeg tror neppe du blir skuffet om du liker bilspill.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om du skal ha et "kuult" spill eller et "bra (og realistisk)" spill.

 

Burnout2 må vel være det "kuuleste" spillet for PS2 når det gjelder bilkjøring. Høy fart, sinnsyke kollisjoner og kuule biler. :laugh:

 

Når det gjelder et "bra" bilspill med masse tweaking og uhoverlig mange timer med mestring så er det Grand Turismo3 som gjelder! Dette må vel være et av de spillene som gjør mest valutta for pengene. Egen rallydel er det også i spillet. På arcade delen kan du unlocke nye biler og baner ved å klare gullmedalje i på de forskjellige banene. I Grand Turismo Mode vinner du penger og kjøper deg biler som du tunersamtidig som du må ta "lappen" for å kvalifisere deg til å kjøre i de forskjellige ligaene. Sinnsykt Bra :thumbup: !

 

Need For Speed har jeg ikke selv, men jeg hører folk klager på jalla baner og et irriterende catchup system. :thumbdown:

 

MazeKing Vrrroooooommm! :cool:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...