Gå til innhold

Bærbare med Pentium 4 Extreme Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, bare svindel altså? :thumbdown:

 

Jeg hører snakk om at Whitebox.no skal få inn Athlon 64-M bærbare PC'er snart med bra skjerm og Radeon 9600Pro grafikk, men det står det ikke et ord om her... :dribble:

 

Eller stemmer det at Barbara.no er så glad i Intel produkter at man poster alt man kommer over av 'nyheter' selv om det viser seg å være det rene sludder? (ref. også nyheten om Prescott bærbare PC'er m.m. :D).

 

Jeg etterlyser også en litt mer kritisk artikkel om den etterhvert så utdaterte Centrino-pakken til Intel, men det kan jeg nok bare drømme om :roll:

Lenke til kommentar
Hehe, bare svindel altså? :thumbdown:

 

Jeg hører snakk om at Whitebox.no skal få inn Athlon 64-M bærbare PC'er snart med bra skjerm og Radeon 9600Pro grafikk, men det står det ikke et ord om her... :dribble:

 

Eller stemmer det at Barbara.no er så glad i Intel produkter at man poster alt man kommer over av 'nyheter' selv om det viser seg å være det rene sludder? (ref. også nyheten om Prescott bærbare PC'er m.m. :D).

 

Jeg etterlyser også en litt mer kritisk artikkel om den etterhvert så utdaterte Centrino-pakken til Intel, men det kan jeg nok bare drømme om :roll:

Enig.

 

Men nå må vi ikke glemme hvor fet denne nyheten er.

Disse maskinene kommer jo til å ha korteste batterilevetid,

minste opplag, høyeste pris og mest hype. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...