Gå til innhold

Nytt God of War er avduket – se 10 minutter av spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Som en fan av GoW så er dette noe av det verste jeg har sett.

Enig... Dette var en total avsporing til det verre....

Dere om det... Som en blodfan av de 3 første med platinum på alle så smilte jeg fra øre til øre gjennom hele videoen...

 

 

Hadde lyst å rive ut tunga på den drittungen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes dette var helt rått jeg. Om det hadde blitt enda et gammeldags God of War som appellerte når jeg var yngre så hadde det aldri blitt kjøpt. Men dette derimot virket som et spill med mye mer kjøtt på beina.

 

Det er som God of War spillet har endelig blitt voksen. 

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes dette var helt rått jeg. Om det hadde blitt enda et gammeldags God of War som appellerte når jeg var yngre så hadde det aldri blitt kjøpt. Men dette derimot virket som et spill med mye mer kjøtt på beina.

 

Det er som God of War spillet har endelig blitt voksen. 

 

Akkurat det jeg tenkte... Var en grunn for at jeg aldri kjøpte ascention... Dette ser rett å slett fantastisk ut
Lenke til kommentar

Mektig imponert, og sjeleglad for at de har gått bort fra den ekstremt trøtte horde-mode masseslakten som jeg holdt på å spy av i GoW 3, forøvrig det siste spillet jeg har rørt i denne serien. Ser så idiotisk ut med 30 + løker rundt deg som bare står og vendter på å bli elimert. 

 

Æsj, verste sort slikt gameplay i lengden i min bok. 3 spill med det gnålet der var i hvertfall nok for meg, me GoW 2 som høydepunktet!

 

 

Dette derimot, gleder jeg meg til nå. Kudos for ekstremt feet og vakker musikk under spesielt denne gameplay visningen i natt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette er første GoW som ser virklieg interessant ut for min del. Det hadde ikke funka med nok et hjernedødt spill. Dette ser ut til å ha en tyngre og mer moden story i tillegg til at kombatsystemet later til å være med kontroll basert og dermed involverer deg. Ser ut som de har henta litt inspirasjon fra både Dark Souls og Last of Us synes jeg.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, nye Tomb Raider så veldig bra ut...  :tease:

 

Jeg og var inne på tanken. At det så ut som Tomb Raider med ny "skin" :-p

Hvilke likhetstrekk menes med det?

 

Selve stemningen var lik, pil-og-bue biten med hjorten. Er jo nesten likt som i første Tomb Raider:

Er denne assosiasjonen jeg fikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...