Gå til innhold

På bare syv måneder har Apple Music 10 millioner betalende brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner dette godt. Apple Music fungerer strålende. Men jeg tror uansett ikke at Spotify trenger å være så veldig nervøse. Det er et kjempestort marked for denne tjenesten og det er god plass til Apple Music, Spotify, Tidal og andre aktører. Så velger man den/de butikken(e) man foretrekker å handle sin musikk fra...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det er helt sykt at 10 millioner betaler for en uferdig tjeneste. Sier alt om hvor hjernevaska Apple-markedet er.

 

Det er helt sykt at 10 millioner mennesker tar så feil når du selvfølgelig har monopol på å ha rett.

Lenke til kommentar

Det såkalte "ømme punktet".

 

Det er neppe noen "ømme punkt". 

 

 

 

Når en tjeneste mangler så mange viktige punkter (for meg vel å merke) så blir tjenesten dårlig og lite fristende å betale for.

 

 

Det er ikke noe problem at du syns tjenesten er for dårlig for deg. Da velger du bare noe annet. Men det blir litt for dumt å kalle den uferdig. For det er den ikke. Den er noe annet enn Spotify, noe den også både skal og bør være.

 

Det ville liksom vært litt dumt med to helt identiske løsninger, da er det liksom ikke noe å velge mellom...:)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det såkalte "ømme punktet". Påstår ikke at jeg har rett og at alle andre tar feil. Dine ord, lagt i min munn. Ikke bra.

 

 

Du sier at det er mange (for deg) viktige punkter som mangler, og at tjenesten (for deg) da blir dårlig å lite fristende å betale for. Det er jo fair enough.

 

Men i ditt første innlegg "Det er helt sykt at 10 millioner betaler for en uferdig tjeneste. Sier alt om hvor hjernevaska Apple-markedet er."

sier du jo implisitt at din oppfatning av Apple Music automatisk gjør at de 10 millioner betalende kundene tar feil :p

Lenke til kommentar

Jeg er tungt inne i Apples økosystem, men jeg var nødt til å forlate Apple Music og gå tilbake til Spotify. Delvis på grunn av at iTunes etter hvert har blitt et sant mareritt å skulle bruke og navigere i, så det å bruke Apple Music på Macen ble et ork, og delvis på grunn av at funksjonalitet rundt deling av låter og spillelister rett og slett bare er bedre implementert i Spotify.

 

Det, samt det faktum at de fleste rundt meg bruker Spotify, Spotify er bedre integrert med tjenester rundt forbi (PS4 har Spotify-integrasjon, man får ofte embedded web-players når man deler Spotify-linker rundt om kring på forum og FB) gjorde at jeg nok ikke kommer til å gå tilbake til Apple Music med mindre de gjør noe drastisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

"Spotify-killer".. why so violent..?

 

En av fordelene til Apple Music er at de er billige, med et tilbud på 150kr for 6 brukere.

Korleis fungerer det i praksis? Nokre ulemper?

 

 

 

Ingen som jeg har lagt merke til. Du bare skrur på familiedeling i iCloud og registrerer opp medlemmene i Apple Music. 

Lenke til kommentar

Jeg kjørte også eksklusivt på Apple Music i prøveperioden, men gikk tilbake til Spotify.

 

Apple Music har én fantastisk funksjon - nemlig at de har folk som setter sammen spennende spillelister tilpasset din smak. De traff helt vilt bra. Men etterhvert kom de nye listene sjeldnere og sjeldnere, og da satt jeg igjen med en tjeneste som har dårligere UX enn Spotify og som ikke vennene mine bruker, og som ikke funker med like mange tredjepartsgreier. Da ble det Spotify igjen.

 

Vurderte å bytte tilbake nå som Sonos fikk Apple Music, men så kom Spotify med egen klient i bilen min og tok ledelsen igjen.

Lenke til kommentar

 

Det såkalte "ømme punktet".

 

Det er neppe noen "ømme punkt". 

 

 

 

Når en tjeneste mangler så mange viktige punkter (for meg vel å merke) så blir tjenesten dårlig og lite fristende å betale for.

 

 

Men det blir litt for dumt å kalle den uferdig. 

 

Det som blir for dumt er vel å hylle en tjeneste som har så store mangler at det nesten er flaut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er helt sykt at 10 millioner betaler for en uferdig tjeneste. Sier alt om hvor hjernevaska Apple-markedet er.

 

Kan du ikke gå å hate på Apple på ett eller annet hat forum og la artiklene her være fri fra kommentarer som dine, som ikke tilfører noe annet enn Apple VS verden fanboy hat?

 

Du har jo åpenbart monopol på å ha rett, og de 10 millioner brukerne som betaler for Apple Music må jo ha feil, ettersom du tydeligvis ikke likte tjensten?

Lenke til kommentar

Det som blir for dumt er vel å hylle en tjeneste som har så store mangler at det nesten er flaut.

 

 

 

Hvem er det som hyller den? Mener du de millionene som er fornøyd med tjenesten? At det å være fornøyd med noe er det samme som å hylle noe?

 

Hvilke mangler mener du tjenesten har? 

Lenke til kommentar

 

Det er helt sykt at 10 millioner betaler for en uferdig tjeneste. Sier alt om hvor hjernevaska Apple-markedet er.

Kan du ikke gå å hate på Apple på ett eller annet hat forum og la artiklene her være fri fra kommentarer som dine, som ikke tilfører noe annet enn Apple VS verden fanboy hat?

 

Du har jo åpenbart monopol på å ha rett, og de 10 millioner brukerne som betaler for Apple Music må jo ha feil, ettersom du tydeligvis ikke likte tjensten?

 

 

Burde vel egentlig ikke bite på, men hvor påstår jeg noe som helst om monopol? Det er åpenbart at du føler deg støtt over at jeg ikke er fornøyd med tjenesten og påstår at det er sykt at 10 millioner kan betale for noe slikt. Nå vet jeg for så vidt at mange betaler for ting som ikke har noe fotfeste, men hva jeg karakteriserer som latterlig eller ei blir vel opp til meg. At slike folk som deg skal komme til angrep fordi de er uenig for så være. Jeg har ikke sagt noe annet enn at mange Apple-tilhengere er hjernevasket, men det er tross alt ingen hemmelighet. 

 

Bare se hvor Apple beveger seg med iPhone 7 grunnet de VET den vil selge uansett om den kommer med 3.5mm headphone utgang eller ei. Slike ting ville aldri funket om Samsung eller Sony var først ute. Dette er uansett en påstand og du burde ikke ha et behov for å føle deg støtt eller legge deg ned å gråte fordi jeg og du ikke deler samme mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...