Gå til innhold

Fallout 4s byggemuligheter er flere lysår foran det vi så i Skyrim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner at eg blir utruleg gira, for det er no ikkje som om Bethesda sine spel blir hypa i tide og utide.

 

Eg hugsar til dømes då Oblivion kom og var det perfekte rollespelet utan nemneverdige feil og du kunne gå overalt og det var der all grunn til å gjere for det var ei gigantisk og spennande levande verd utan sidestykke full av fantastiske NPCar med RADIANT AI dvs. ei form for ekstremt avansert kunstig intelligens som til samanlikning får cylonane i Battlestar Galactica til å sjå ut som banale skript som spør deg om namnet ditt og deretter svarar "HEI, NAMNET DITT" gjennom Amigaen sin talesynthesizer frå 1985.

 

So det er ikkje overraskande at dei no har flytta seg fleire lysår (eit lysår = 9 460 730 472 580,8 km) framover når det gjeld bygging i spel. Dette blir ein revolusjon, og eg trur ikkje det er noko overdriving å seie at Fallout 4 vil bli det viktigste skaparverket sidan...vel, skaparverket.

 

Kay

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gjør meg ingenting om den er der så lenge alt annet er der og det ikke er noe krav om at du MÅ bygge.

 

Ditto.

 

Helt på sin plass å syte over ting man evt. gjøre selv om man ikke vil, men å syte over ting du fint kan skippe uten å oppleve noen som helst spillmessige represalier blir for teit.  Sjøl er jeg ingen DIY-entusiast, men om byggemodulen indikerer og innebærer, som jeg tror, at mulighetene for moddere også blir enklere og bedre, så ser jeg veldig frem til å nyte fruktene av andres svette og tårer sånn litt på sikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du først blir klaget på kan jeg jo informere om at du har skrevet ''kunne'' to ganger i den andre settningen :p

 

Gleder meg til denne delen av spillet! Blir brukt mye for min del, så gøy å få vite at det er flere lysår framfor skyrim! Blir nok knall!

 

Det har jeg ingen god unnskyldning for. ;) Takk for at du påpeket det! Retter nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gjør meg ingenting om den er der så lenge alt annet er der og det ikke er noe krav om at du MÅ bygge.

 

Ditto.

 

Helt på sin plass å syte over ting man evt. gjøre selv om man ikke vil, men å syte over ting du fint kan skippe uten å oppleve noen som helst spillmessige represalier blir for teit.  Sjøl er jeg ingen DIY-entusiast, men om byggemodulen indikerer og innebærer, som jeg tror, at mulighetene for moddere også blir enklere og bedre, så ser jeg veldig frem til å nyte fruktene av andres svette og tårer sånn litt på sikt.

 

 

Hvem konkret er det du mener "syter"?

 

AtW

Lenke til kommentar

Slutt å krangle om lysår er en passende måleenhet for å ligge foran konkurrentene i spillbransjen. Kan dere ikke bare være enige om å bruke noe konstant slik som: "taulengder". "Fallout 4s byggemuligheter ligger flere taulengder foran det vi så i Skyrim." Alle vet hva et tau er og dermed hvor langt et slikt er. Enten det eller så kan dere også bruke "liter".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...