Gå til innhold

Star Citizen-topp forlater prosjektet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...

 

 

Alle som har brukt penger på Star Citizen og innser at det ikke kommer med det første går vel gjennom 5 stages of grief  :tease:

 

 

  1. Denial
  2. Anger
  3. Bargaining
  4. Depression
  5. Acceptance
Lenke til kommentar

 

 

Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...

 

 

Alle som har brukt penger på Star Citizen og innser at det ikke kommer med det første går vel gjennom 5 stages of grief  :tease:

 

 

  • Denial
  • Anger
  • Bargaining
  • Depression
  • Acceptance

Ja, jeg har kastet inn en grei sum selv, men er rimelig avslappet i forhold til når det blir ferdig.

Lenke til kommentar

Problemet med dette spillet er at det ikke er noen som kontrollerer pengebruken..det å ikke ha en publisher kan være bra, men disse gutta kunne trengt 18 spark i ræva så tregt som de utvikler spillet

De har vel bare holdt på 1-2 år ? Finnes spill som har vært utviklet  6-8 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor all denne doomsayingen ? Er det noe vi har for mye av så er det spill som slippes for tidlig.

 

Hvor mange som uttaler seg her har faktisk erfaring med utvikling/spillutvikling? Hvem her aner hvordan de håndterer / bruker pengene de har samlet inn?

 

Jeg har lagt ned et vesentlig beløp i dette spillet og jeg håper de bruker lang tid på å bli ferdig. Blir de ikke ferdig og alt går åt skogen (noe jeg ikke tror) har jeg støttet en drøm.

 

Det er deilig med noen som har ambisjoner om å lage noe mer enn det vi vanligvis ser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

De har vel bare holdt på 1-2 år ? Finnes spill som har vært utviklet  6-8 år.

 

Kickstarteren var i oktober 2012 om jeg ikke tar feil. Så snart 3 år. Jeg håper de velger å ikke lansere spillet etter 3-5 år fordi det er "vanlig", men når det er ferdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...

Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.

blir ikke dyrere en Elite dagerus... noen velger bare å donere penger. og man kommer til å kunne gjøre mere en i elite.

Lenke til kommentar

 

Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...

Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.

Smak og behag, men dyrere er det ikke, velger selv om du vil betale vanlig pris for spillet, eller flere tusen!

Lenke til kommentar

 

 

Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...

Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.

Smak og behag, men dyrere er det ikke, velger selv om du vil betale vanlig pris for spillet, eller flere tusen!

 

De drev å snakket om at skip må kjøpes for ekte penger, også etter spillet er ute.

 

Og med dyrere mente jeg dyrere å lage, men langt fra så bra.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...

Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.
Smak og behag, men dyrere er det ikke, velger selv om du vil betale vanlig pris for spillet, eller flere tusen!

 

De drev å snakket om at skip må kjøpes for ekte penger, også etter spillet er ute.

 

Og med dyrere mente jeg dyrere å lage, men langt fra så bra.

Det er bare tull, du kan kjøpe skip for penger nå, men når spillet kommer ut bruker du penger tjent i spillet.

 

Hvordan kan du påstå at spillet er langt fra så bra når det ikke er ferdig en gang?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...

Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.
Smak og behag, men dyrere er det ikke, velger selv om du vil betale vanlig pris for spillet, eller flere tusen!

De drev å snakket om at skip må kjøpes for ekte penger, også etter spillet er ute.

 

Og med dyrere mente jeg dyrere å lage, men langt fra så bra.

Det er bare tull, du kan kjøpe skip for penger nå, men når spillet kommer ut bruker du penger tjent i spillet.

Hvordan kan du påstå at spillet er langt fra så bra når det ikke er ferdig en gang?

Alt for stort budsjett de aner ikke hva de skal gjøre med alle penga, virker som de ikke har kontroll.

 

Bloated monster virker det som.

Lenke til kommentar

Folk er utålmode småunger. Dette spillet har hatt en gjennomsiktig utviklingsprosess så godt som siden dag 1 og alt de satt med var en cinematisk videosnutt. Det tar mange år å lage et bra spill, hvertfall noe nytt fra bunnen av, punktum.

 

De har holdt på i ca 3 år nå. Jeg har gitt dem en god sum og stresser ikke med når spillet kommer ut, mer enn nok til å holde meg opptatt framover.

 

Tenkt Fallout 4. Todd Howard sa dem begynte å arbeide på Fallout 4 i 2009, så klart har de gjort mer siden da i andre prosjekter, men i 2009 begynte arbeidet. Det slippes nå i høst i 2015. I tillegg har du standarden til Bethesdas nye spill at de kommer ut med masse, masse, masse bugs, etter 6 år med utvikling. De har også mye å jobbe med fra før, masse kildemateriale å dra inspirasjon fra for de som jobber med det grafiske.

 

Star Citizen startet på null, en helt ny verden. Det har tatt 3 år så langt, om det tar 3 år til så er det helt greit for meg. Det kan ta 5 år til for alt jeg bryr meg, eneste jeg vil er at spillet skal være fantastisk når det kommer ut. Jeg er 25 nå, jeg har ingen planer om å dø kort tid etter 30 så har enda masse tid å spille dette på om det kommer i 2020.

 

Dette er nettopp grunnen til at utviklingsstudioer prøver å legge lokk på nye prosjekter. Hvis folk får høre om det og det er mer enn ett år igjen til release så kommer klagestormen av over-priveligerte snørrvalper som vil ha spillet NÅ!!!! Som enda klager på at spill nå til dags er så fullt av bugs når det slippes, når det er de selv som har skapt kulturen med å haste ut spill. Hvis ingen kjøpte hastespill så hadde utviklerne begynt å ta seg bedre tid.

 

TL;DR = Slutt å mas drittunger, det tar lang tid å lage spill nå til dags. Fallout 4 begynte dem på for 6 år siden og det kommer nå i år og de hadde mye materiale å jobbe med fra tidligere spill, mens Star Citizen begynte på null, en helt ny verden. Det tar den tiden det tar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...