Gå til innhold

Microsoft tester ut Windows 10 på Android-telefonene til mobilgigant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@covah; Enten så har de forandret ingressen etter du kommenterte eller så er du litt på jordet. Ingressen er bra slik den står nå hvertfall;

 

Skal tilsynelatende prøve å skvise ut Android fra mobilene til kinesiske Xiaomi

 

De skal teste hvordan noen kunder liker Win10 på noen telefoner som jeg også tolker det som akkurat det som står i ingressen. Selvfølgelig er dette et forsøk på å få fler telefoner med Win 10 og dermed et forsøk på å få ut android fra disse. Kanskje "skvise ut" ikke er det beste ordvalget, men det er riktig og en grei beskrivelse.

 

Edit; Skrivefeil :)

 

Edit2; Hadde vært fint med et "økosystem" med MS produkter slik Apple har. De har vært gode på mye, men de har ikke tenkt på den samlede opplevelsen på forskjellige enheter på en stund. Bra de har fått opp øynene og skal ha mer eller mindre fullversjon av Win 10 over hele fjøla :)

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

De skal teste hvordan noen kunder liker Win10 på noen telefoner som jeg også tolker det som akkurat det som står i ingressen. Selvfølgelig er dette et forsøk på å få fler telefoner med Win 10 og dermed et forsøk på å få ut android fra disse. Kanskje "skvise ut" ikke er det beste ordvalget, men det er riktig og en grei beskrivelse.

 

Å "skvise ut" noen betyr å tvinge noen ut med makt. Å tilby muligheten til å installere noe annet, er ikke å bruke makt, men å tilby noen en valgfrihet, altså det totalt motsatte av å "skvise". Og ja, det var ordvalget jeg reagerte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...