Gå til innhold

Dette er de mest hjerteskjærende forræderiene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å kombinere emnene EA ødeleggelse av spill industrien og dolkestøt så er mine minner om betrayal i spill ikke akkurat de mest hjerteskærende men de som jeg husker mest varmt er Westwood's, som Seth's betreyal of Khaine, bibelsk episke navn og første gangen vi møter The Messiah :) Gjorde sterkt inntrykk på unge sinn i sin tid. Yuri sin betrayal av Alexander Romanov, kom ikke akkurat som noe sjokk men var morsom video snutt uansett. Og en av mine favoritter er Glossu Rabban sin betreyal av sin bror Feyd-Rautha i det episke spillet Emperor Battle for Dune :)

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å kombinere emnene EA ødeleggelse av spill industrien og dolkestøt så er mine minner om betrayal i spill ikke akkurat de mest hjerteskærende men de som jeg husker mest varmt er Westwood's, som Seth's betreyal of Khaine, bibelsk episke navn og første gangen vi møter The Messiah :) Gjorde sterkt inntrykk på unge sinn i sin tid. Yuri sin betrayal av Alexander Romanov, kom ikke akkurat som noe sjokk men var morsom video snutt uansett. Og en av mine favoritter er Glossu Rabban sin betreyal av sin bror Feyd-Rautha i det episke spillet Emperor Battle for Dune :)

 

Stemmer det! Wow du klarte å trekke en rød tråd her som gikk meg helt hus forbi. Haha, du burde vært programlederen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvem som er publikummet til denne podcasten. Det holder lenge å forklare meg situasjonen, ikke fortelle meg hva eksempelvis dishonored ER for noe. Hvor mange mennesker som aldri har hørt om/spilt spillet ville i utgangspunktet satt på en gaming-podcast?

 

Dishonored er nok ikke så mainstream som du antar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...