Gå til innhold

Står timesvis i kø for ny iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Jeg har aldri stått i kø for noe slikt selv, men jeg synes det blir for dumt å kalle folk idioter av den grunn.

 

Jeg vil nå si at det å bruke tusener av kroner på øl og drinker ute på byen, stå i kø på et utested og rope til hverandre selv om man står 2 cm fra hverandre for så å ta Taxi hjem for 3-400 kroner til er flere hakk mer idiotisk enn å stå i kø for å kjøpe noe man har lyst på.

 

Eller å røyke!

 

Og jeg regner med at de overnevnte aktivitetene er det opptil flere av dere som gjentar kanskje hver helg?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri stått i kø for noe slikt selv, men jeg synes det blir for dumt å kalle folk idioter av den grunn.

 

Jeg vil nå si at det å bruke tusener av kroner på øl og drinker ute på byen, stå i kø på et utested og rope til hverandre selv om man står 2 cm fra hverandre for så å ta Taxi hjem for 3-400 kroner til er flere hakk mer idiotisk enn å stå i kø for å kjøpe noe man har lyst på.

 

Eller å røyke!

 

Og jeg regner med at de overnevnte aktivitetene er det opptil flere av dere som gjentar kanskje hver helg?

Dette blir helt feil å sammeligne drikke/festing med å ordne seg flybilleter te et annet land for å skaffe seg en telefon.. som man skal ringe/sende meldinger med! Å Det å sammenligne røykere/folk som koser seg på byen blir for teit.

 

Som sakt jeg syntes detter er galskap å idioti for en slik telefon, å e hadde heller stått i kø for nye generasjon spillkonsoller eller noe, en telefon er ikke noe "WOW, OMG, MÅ HA DET!". Vertfall ikke iphone da årets iphone var en skuffelse å farge valgene er elendige.

 

Men for all del, de må da få lov te å gjøre idiotien selv utenom å bli dømt alt for mye men i mine øyer og mange andre her ser jeg.. så er dette grøssende å se hvordan mennesker er blitt så himmla avhengig av en telefon. Husker forsatt de gode gammle tidene da telefonen skulle ha menst mulig mpx å være minst mulig.

 

Nei uff, kø for dette .. jaja kos dere med det fjaset:P God helg. Å gjør hva dere vill drikk, røyk whatever. Men ikke bli så himmla sure når vi syntes dette er teit å idiotiskt.. fordi folk har forskjellige prioriteringer. Jeg selv er mer intressert i PC deler så e handla meg GTX970 idag, men betyr ikke at jeg LØPER te nermeste butikk å skriker/gnåler om det. Bestilte det, å venter det det kommer i posten. Er absolutt ingen krise å gauling visst e må vente.

 

Utålmodige å bortskjemte.. er det man har blitt:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...