Gå til innhold

Final Fantasy-trilogi kjem til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har faktisk ikke spillt gjennom noen av XIII-trilogien, så da har jeg sjangsen til å gjøre det på PC. Vel, bortsett fra Lightning Returns. Alle er vel enige om at den aldri fantes.

 

Herlig! Håper dette betyr at alle nye FF-spill fremover kommer på PC. Og sier ikke nei til gode porter av de gamle spilla heller (FF9, 10, 12 spesielt).

 

Han som lagde Lightning elsker henne så mye at han prøver vel å presse alt av spill der hun er med i trynet til folk. Er vel også derfor vi har en 3 spill Trilogi med Lightning. Men håper fortsatt på noen gode ports til PC. Særlig de 3 du nevnte!
Lenke til kommentar

PC-spillere er vel generelt lite interessert i japanske rollespill (hvis de var det, hvorfor satse på en plattform som har nesten ingen?) og konsollspillere som er interessert i FF vil jeg gå utfra allerede har spilt FFXIII i det minste. Jeg tror det blir et lite marked for denne utgivelsen.

 

Men det er nå engang så at S-E er fast bestemt på å drive med alt annet enn hva fansen ønsker seg, og dette er i det minste bedre enn nok et gammelt minigame gjort om til et mobilspill.

Lenke til kommentar

 

Vel, bortsett fra Lightning Returns. Alle er vel enige om at den aldri fantes.

Hvordan kan du påstå det når du i setningen før sier at du aldri har spilt noen av spillene?

 

 

Mulig det jeg skrev ikke var forståelig nok. Jeg har spillt alle 3, men ikke spillt gjennom spillene. Jeg har faktisk kommet meg veldig langt i nummer 2 og 3 (kanskje bare halveis i nummer 1). Likte XIII-2 veldig godt, men grunnen til at jeg aldri ble ferdig med den, er at jeg fikk Red Ring of Death på Xbox, og orket ikke å starte om igjen da jeg skaffet en ny Xbox. Lightning Returns syntes jeg rett og slett ikke var verdt min tid, så jeg bare avluttet på dag 7 eller noe. Fikk virkelig avsmak på hele Lightning Returns da jeg spillte det.

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Som gammel FF-fan er jeg langt mer opptatt av at folk spiller FF enn hvilken plattform de spiller det på. Jeg skulle gjerne sett hele serien lagt ut på Steam o.l.

Samme her.

jeg har tenkt mye, og det du nevnte er faktisk sant, de bruker gamle spill som økonomisk sikkerhets nett.

 

De skulle tatt alle teamene fra hverandre og lage 1 eller 2 spill ilag. slik de gjorde før. bare se på hvor lite han som lager Kingdoms heart vet om sitt eget spill, fordi han har holdt på med FF XV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...