Gå til innhold

SNIKTITT: Sony Xperia Z3 og Xperia Z3 Compact


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p?

Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative.

 

Var vel bare den aller først iPhone som var inovativ. Etterpå har de bare blitt kjedligere og kjedligere.

Synes Sony har vært ganske kjedelig med X2 og X3.

iPhone har vel vært spennende med fingeravtrykk leser, samt nytt design.

Lenke til kommentar

 

 

... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p?

Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative.

 

Var vel bare den aller først iPhone som var inovativ. Etterpå har de bare blitt kjedligere og kjedligere.

Synes Sony har vært ganske kjedelig med X2 og X3.

iPhone har vel vært spennende med fingeravtrykk leser, samt nytt design.

Hvilket nytt design? Fingerleseren er ny ja, men den virker jo knapt iblandt. Min mening er jo her derimot at sony faktisk har endret på det som folk faktisk har klagd på, og ikke lagt til noe slikt som en faktisk ikke har bruk for eller kommer til å bruke som bøyd skjerm (nye smungen). Er enig at mye ikke har blitt endret på, men hvorfor endre på det som faktisk virker..? Er jo allerede bedre prosessorer i den enn mange PCer, og bedre kamera enn kompakt og noen systemkameraer. Mobilbransjen og PC bransjen er omtrent lik som bilbransjen. Endrer på småting som forbruker ikke liker/ikke er som det burde ha vere, og av og til blir det en helt ny modell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

 

 

... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p?

Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative.

 

Var vel bare den aller først iPhone som var inovativ. Etterpå har de bare blitt kjedligere og kjedligere.

Synes Sony har vært ganske kjedelig med X2 og X3.

iPhone har vel vært spennende med fingeravtrykk leser, samt nytt design.

Hvilket nytt design? Fingerleseren er ny ja, men den virker jo knapt iblandt. Min mening er jo her derimot at sony faktisk har endret på det som folk faktisk har klagd på, og ikke lagt til noe slikt som en faktisk ikke har bruk for eller kommer til å bruke som bøyd skjerm (nye smungen). Er enig at mye ikke har blitt endret på, men hvorfor endre på det som faktisk virker..? Er jo allerede bedre prosessorer i den enn mange PCer, og bedre kamera enn kompakt og noen systemkameraer. Mobilbransjen og PC bransjen er omtrent lik som bilbransjen. Endrer på småting som forbruker ikke liker/ikke er som det burde ha vere, og av og til blir det en helt ny modell.

Det er vel Samsung sin som ikke funker så bra.

Lenke til kommentar

Pene telefoner. Liker det Sony har gjort de siste årene. Føler vi nå har kommet til et punkt i utviklingen på mobiltelefoner hvor det er mye evolusjon, og mindre revolusjon. Det blir mindre å hente på å oppgradere den gamle telefonen, da den nåværende er både sterk nok og har de funksjonene man trenger. Har selv Z1, og ser ikke helt at det er noen hensikt å oppgradere denne til fordel for Z3 enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...