Gå til innhold

Asus' nye laptop er lekker og har skyhøy oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg kjøpte første generasjons Zenbook fordi det var på den tiden den eneste ultrabook-maskinen med fullHD oppløsning. Igjen så er de først(?) ute med høy oppløsning på sine tynne bærbare.

 

Er det mulig å se IFA konferansene noe steD?

Endret av seppo-
Lenke til kommentar

 

 

"I rene tall veier maskinen godt voksne 2,2 kilogram,"

 

Dette passer dårlig inn artikkelen generelt. Stemmer det?

Det høres utrolig ut om det er riktig, men om det er det er det ganske hårreisende.

 

AtW

I følge denne linken http://www.pcworld.com/article/2601330/asus-outs-svelte-aluminum-zenbook-ux305-and-the-eeebook-a-199-chromebook-killer.html skal maskinen veie 1,2kg. Det gir mye, mye mer mening! :)

 

Da ble det plutselig en interessant maskin igjen

Lenke til kommentar

Fornøyd med Lenovo Yoga 2 Pro på 1,39kg med 1800x3200 px som ble lansert før jul i fjor, så nei Seppo; de er ikke først ute med denne laptopen. Men de kom forøvrig med en zenbook i 2013 som også hadde 1800x3200px.

 

Oppløsningen gjør nok at batterilevetiden ikke blir noe å hoppe i taket for, det er det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med på min egen Yoga 2 Pro også.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller mangler det informasjon om skjermstørrelse? Hvis det er en 15-tommer er det ikke så vanvittig mye med 2,2kg. Er det er 13-tommer er det litt i overkant mye. Da ville det nok 1,2kg vært mer passende.

 

i følge linken jeg postet tidligere er det en 13,3" på 1,2kg. Noe som må sies å være en hyggelig vekt!

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde byttet bort den høye oppløsningen mot mindre varme og lenger batteritid enhver dag i året...

Men ja takk til skikkelige paneler! Er såååå oppgitt på tussete foreldre og dumme bekjente som kjøper billig bærbar med 1366x768-oppløsning og TN-panel til 3000kr og klager på at Windows er så dårlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...