Gå til innhold

SNIKTITT: Destiny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke prøvd betaen, og ikke har jeg fulgt så hardt med som mange andre.. Det begrunnes vel med at jeg i utgangspunktet selv er en singleplayer-spiller, og blir alltid noe reservert når det er snakk om å spille sammen med andre.

 

Men, jeg følte at jeg fikk et godt inntrykk av spillet, så god lesing! :)

 

Hadde allikevel et spørsmål: Hvordan er questene/oppdragene presentert? Er det "Go there and kill this"? Vil det kun være en prikk og en retningspil på minikartet og en liten og vag beskrivelse i loggen? Eller hvordan er oppdragene utført? Selv elsker jeg når jeg kan slå av alt som heter kart og kun utifra questloggen og beskrivelsen kan lese meg frem til området jeg må besøke, for så å være litt "detektiv" når jeg kommer frem for å finne målet. Ikke at jeg tror det vil skje her.. Men, håper nå uansett at oppdragsinfoen kan gi litt fylde til historien og ikke bare legger alt over på pilen som viser vei..

Lenke til kommentar

Det er skummelt lang tid siden jeg har likt et spill så bra som Destiny.

 

Jeg liker veldig godt at jeg kan spille alene men at det er andre rundt som jeg kan interaktere med om jeg har lyst. At spillet belønner meg for å være dedikert og at jeg er flink. Med utstyr som gjør at jeg blir bedre. Og som gjør at jeg skiller meg ut ifra mengden med noe heftig armor og våpen.

 

Det å kunne skille seg ut å vise sine "bragder" er veldig viktig for meg i slike type spill. Litt "see på meg da er ikke jeg rå" effekt som du ikke får i singleplayer spill.

 

Og at det er stats på alt av våpen og utstyr gjør jo at jaget på noe bedre vil aldri slutte. Perfekt for sta beist som meg som vil "være best".

 

Grafikken er veldig bra og jeg synes Bungie har klart å lage en atmosfære i spillet som få kan skryte av. Lyder og musikk er i topp klasse. Fiender virker spennende,skumle og utfordrende. Det er sjeldent en plankekjøring.

 

Samt en historie som får scifi nerden i meg til å smile. Spesielt når det er så ekstremt bra musikk og et stemme cast som drar det opp noe voldsomt. Og så er det pent da...

 

Gleder meg til 9 September. Bursdag og Destiny på en og samme dag....det blir nok knall!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke prøvd betaen, og ikke har jeg fulgt så hardt med som mange andre.. Det begrunnes vel med at jeg i utgangspunktet selv er en singleplayer-spiller, og blir alltid noe reservert når det er snakk om å spille sammen med andre.

 

Men, jeg følte at jeg fikk et godt inntrykk av spillet, så god lesing! :)

 

Hadde allikevel et spørsmål: Hvordan er questene/oppdragene presentert? Er det "Go there and kill this"? Vil det kun være en prikk og en retningspil på minikartet og en liten og vag beskrivelse i loggen? Eller hvordan er oppdragene utført? Selv elsker jeg når jeg kan slå av alt som heter kart og kun utifra questloggen og beskrivelsen kan lese meg frem til området jeg må besøke, for så å være litt "detektiv" når jeg kommer frem for å finne målet. Ikke at jeg tror det vil skje her.. Men, håper nå uansett at oppdragsinfoen kan gi litt fylde til historien og ikke bare legger alt over på pilen som viser vei..

 

Må nok skuffe deg der. Du har en slags threat-indikator som viser deg hvor fienden kommer fra og det var også en liten hvit pil på den som viste deg hvor du skulle gå. Det var ingen tvil om hvor du skulle gå og informasjonen du fikk fra oppdaget eller NPC'ene var ikke alltid særlig nyttig så du var litt avhengig av pilen.

 

Oppdragene var hovedsakelig slik som i Halo. Sloss deg fra A til B fordi vi trenger ting X eller må undersøke ting Y. Men istedenfor å ta deg igjennom et nærmest linært område, så har Destiny et stort kart for hvert område og oppdragene er spredd rundt på det kartet.

Lenke til kommentar

Ikke prøvd betaen, og ikke har jeg fulgt så hardt med som mange andre.. Det begrunnes vel med at jeg i utgangspunktet selv er en singleplayer-spiller, og blir alltid noe reservert når det er snakk om å spille sammen med andre.

 

Men, jeg følte at jeg fikk et godt inntrykk av spillet, så god lesing! :)

 

Hadde allikevel et spørsmål: Hvordan er questene/oppdragene presentert? Er det "Go there and kill this"? Vil det kun være en prikk og en retningspil på minikartet og en liten og vag beskrivelse i loggen? Eller hvordan er oppdragene utført? Selv elsker jeg når jeg kan slå av alt som heter kart og kun utifra questloggen og beskrivelsen kan lese meg frem til området jeg må besøke, for så å være litt "detektiv" når jeg kommer frem for å finne målet. Ikke at jeg tror det vil skje her.. Men, håper nå uansett at oppdragsinfoen kan gi litt fylde til historien og ikke bare legger alt over på pilen som viser vei..

 

Hei,

Jeg har testet Alpha -og betatesten av spillet. Du kan velge å spille alene eller i såkalte "fireteams" med intil 3 spillere. Ut ifra det lille vi fikk se på testene, så er det alt fra konkrete oppdrag, til at du kan dra å utforske ett sted, der du finner små "sendere" som inneholder diverse småoppdrag du kan løse. Det befinner seg også andre tilfeldige spillere i samme område som deg, og plutselig dukker det opp bonusoppdrag som avviker fra resten, og som alle kan bidra med å løse, selv om de ikke er på ditt lag. Så har du The Tower. Dit kan du dra for å skaffe deg forsyninger, bedre rustning, våpen osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...