Gå til innhold

Blizzard forklarer lanseringsplanen for Hearthstone-utvidelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVordan blir matchmakingen her da? Vil de med fulle expansion-kortsett kunne møte folk som spiller vanilla? Og hva hvis en person har 3 av pakkene, mens den andre har 4?

 

Det vil være gratis første vingen for alle, 700 gull er temlig lite (1 veke med bare gjøre daily og noen matcher) så meir eller mindre du kan låse opp naxx gratis, derimot er det mulig og låse opp hele naxx uten ein krone

 

MM vil v'ære som før, fleste naxx kort krever deathrattle og litt andre strategier så vil nok bare bli litt mer variasjon og ikkje altfor store endringer tipper jeg ;)

Lenke til kommentar

 

HVordan blir matchmakingen her da? Vil de med fulle expansion-kortsett kunne møte folk som spiller vanilla? Og hva hvis en person har 3 av pakkene, mens den andre har 4?

Det vil være gratis første vingen for alle, 700 gull er temlig lite (1 veke med bare gjøre daily og noen matcher) så meir eller mindre du kan låse opp naxx gratis, derimot er det mulig og låse opp hele naxx uten ein krone

 

MM vil v'ære som før, fleste naxx kort krever deathrattle og litt andre strategier så vil nok bare bli litt mer variasjon og ikkje altfor store endringer tipper jeg ;)

 

 

1 uke du? La oss si man i snitt får 50 gull per daily, da må man i tillegg vinne 100 matcher? Med god matchmaking og 50/50 win, så er det 200 matcher i uka, det er mer enn "noen".

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

HVordan blir matchmakingen her da? Vil de med fulle expansion-kortsett kunne møte folk som spiller vanilla? Og hva hvis en person har 3 av pakkene, mens den andre har 4?

Det vil være gratis første vingen for alle, 700 gull er temlig lite (1 veke med bare gjøre daily og noen matcher) så meir eller mindre du kan låse opp naxx gratis, derimot er det mulig og låse opp hele naxx uten ein krone

 

MM vil v'ære som før, fleste naxx kort krever deathrattle og litt andre strategier så vil nok bare bli litt mer variasjon og ikkje altfor store endringer tipper jeg ;)

1 uke du? La oss si man i snitt får 50 gull per daily, da må man i tillegg vinne 100 matcher? Med god matchmaking og 50/50 win, så er det 200 matcher i uka, det er mer enn "noen".

 

AtW

Eller man kan spille Arena. Er jo random hva man får, men får som oftest over 80 gold av 6+ wins. Det er fullstendig overkommelig å få Naxx gratis.

Lenke til kommentar

Eller man kan spille Arena. Er jo random hva man får, men får som oftest over 80 gold av 6+ wins. Det er fullstendig overkommelig å få Naxx gratis.

 

 

150 gull for å delta - 80 gull for å vinne 6 kamper = 80 gull i pluss? Det er ikke overkommelig å sope inn 700 gull på en uke med mindre man spiller veldig, veldig mye, men det er jo også meningen at man skal punge ut her.

Lenke til kommentar

Utifra min begrensede erfaring med heartstone og diskusjonen her inne, så virker det som om de har truffet ganske bra med prisen. Du kan spare opp på en uke, i teorien, men i realiteten vil de fleste sikkert bruke 2-4 uker og mange vil da sikkert heller bare punge ut. Som også er hele planen bak prisingen.

Lenke til kommentar

 

For casual, for ubalansert, for pay-2-win, for dårlig utvikler og ikke competitive balance som gjør at spillet duger til competitive play.

Nei, holder meg til MTG.

 

Ja, MTG er jo ikke pay-2-win.

Ja, MTG er et dataspill.

Med din logikk hvor man trekker in fysiske spill så er jo fotball pay-2-win også, fordi "de som har fotballsko har en fordel over de uten fotballsko", forskjellen er at digitalt produkt =\= fysisk spill.

 

Er en grunn til at Artosis vinner i shitstone for å si det sånn, han fikk kort av Blizzard for å promotere spillet, noe som gjorde at han hadde en ganske bra fordel i den første HS-turneringa han vant, men det skal vi kanskje ikke nevne.

Lenke til kommentar

 

 

Eller man kan spille Arena. Er jo random hva man får, men får som oftest over 80 gold av 6+ wins. Det er fullstendig overkommelig å få Naxx gratis.

 

150 gull for å delta - 80 gull for å vinne 6 kamper = 80 gull i pluss? Det er ikke overkommelig å sope inn 700 gull på en uke med mindre man spiller veldig, veldig mye, men det er jo også meningen at man skal punge ut her.

Tja, er jo utrolig lett å komme unna uten å betale virkelig valuta da. Det er jo 3 måneder siden CoN ble annonsert, og når den første pakken slippes så har det sikkert gått 3 1/2 - 4 måneder siden annonseringen. Med andre ord så holder det med å gjøre kun daily quests for å spare opp nok gull til alle 5 vingene. Har man nettopp begynt å spille så får man naturlig nok ikke hele pakken asap uten å bruke penger, men det kan man ikke forvente heller.

 

Synes de har landet på en fornuftig pris. Fullt mulig å kun bruke gull for de som ønsker det, og ingen blodpris for de som ikke ville spare, eller de som nylig har begynt å spille.

Lenke til kommentar

 

 

For casual, for ubalansert, for pay-2-win, for dårlig utvikler og ikke competitive balance som gjør at spillet duger til competitive play.

Nei, holder meg til MTG.

Ja, MTG er jo ikke pay-2-win.

Ja, MTG er et dataspill.

Med din logikk hvor man trekker in fysiske spill så er jo fotball pay-2-win også, fordi "de som har fotballsko har en fordel over de uten fotballsko", forskjellen er at digitalt produkt =\= fysisk spill.

 

Er en grunn til at Artosis vinner i shitstone for å si det sånn, han fikk kort av Blizzard for å promotere spillet, noe som gjorde at han hadde en ganske bra fordel i den første HS-turneringa han vant, men det skal vi kanskje ikke nevne.

 

hahahahahhaha

 

dagens

Lenke til kommentar

 

 

 

For casual, for ubalansert, for pay-2-win, for dårlig utvikler og ikke competitive balance som gjør at spillet duger til competitive play.

Nei, holder meg til MTG.

Ja, MTG er jo ikke pay-2-win.

Ja, MTG er et dataspill.

Med din logikk hvor man trekker in fysiske spill så er jo fotball pay-2-win også, fordi "de som har fotballsko har en fordel over de uten fotballsko", forskjellen er at digitalt produkt =\= fysisk spill.

 

Er en grunn til at Artosis vinner i shitstone for å si det sånn, han fikk kort av Blizzard for å promotere spillet, noe som gjorde at han hadde en ganske bra fordel i den første HS-turneringa han vant, men det skal vi kanskje ikke nevne.

 

hahahahahhaha

 

dagens

 

Han er åpenbart et troll som ikke aner hva han snakker om.

Lenke til kommentar

Jeg har spart gull i en måne ca og har snart 3800+, er meget lett faktisk og du bruker lite tid.

Spar opp og bytt quests til du får tre du kan gjøre med en class. Repeat. Du trenger bare bruke en time pr 3. dag i spilling, samt pålogging i 1min hver dag for å bytte quest.

 

Vurderer å bare kjøpe alle wingsa i naxx med penger, og heller bruke gullet på packs og arena.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...