Gå til innhold

HTC fortsetter å slite, til tross for sterke produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Jeg kjønner ikke hvorfor, for i mine øyne er HTC One (M8) den beste mobilen på markedet.

 

og er også den som kommer fortest med oppdateringer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det tar mye lengre å bygge tillit enn å bryte den ned.Kjøpte min første smart telefon Hero av dem å glemmer aldri deres rot i forhold til oppdatering.

 

Det er mulig du er inne på noe der. Jeg har lenge lurt på dette med HTC og tillit. Jeg har aldri eid en selv, men av alle jeg kjenner som har hatt HTC, så er det ingen som vil råde meg til å kjøpe en. For enhver bedrift er det jo vel så viktig å beholde de kundene man allerede har, som å finne nye kunder.

Endret av Exiter
Lenke til kommentar

Nedgangen kommer til tross for at HTC One (M8) stadig er en relativt fersk toppmodell, som har fått god omtale i de fleste tester.

Det kan jo hende at mange potensielle kjøpere er av en annen oppfatning enn dere. Telefonen som angivelig skulle ha markedets beste kamera har et flaut dårlig kamera, selv om det er noen fancy etterbehandlingsfunksjoner.

Lenke til kommentar

Oppdateringer har omtrent ingen betydning. På Hero-tiden var oppdateringer litt viktigere enn nå, så jeg kan skjønne den frustrasjonen, men i 2014 er ikke oppdateringer særlig vesentlig. Da må man ha helt spesielle behov.

Hvis du gir totalt blaffen i sikkerhetsfikser og bugfikser, så har de kanskje liten betydning for deg. Det er ikke søkt å sammenlikne ikke-oppdatert Android telefon med upatchet Windows eller annet PC OS.

Endret av mandela
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Oppdateringer har omtrent ingen betydning. På Hero-tiden var oppdateringer litt viktigere enn nå, så jeg kan skjønne den frustrasjonen, men i 2014 er ikke oppdateringer særlig vesentlig. Da må man ha helt spesielle behov.

Hvis du gir total blaffen i sikkerhetsfikser og bugfikser, så har de kanskje liten betydning for deg. Det er ikke søkt å sammenlikne ikke-oppdatert Android telefon med upatchet Windows eller annet PC OS.

 

 

Har skjønt at jeg er ganske alene om å drite i oppdateringene, men har et inntrykk av at mange skal ha siste oppdatering bare for å ha siste oppdatering. Skulle gjerne tatt en test og sett hvor lang tid det tar før noen oppdager at telefonen deres er oppdatert og kan se en reell forskjell. Mange vil nok aldri oppdage det.

 

Fint at sikkerhetshull fikses, at man minimerer bugs osv, men det hele virker veldig overdrevet. Samme med heartbleed, som ble blåst veldig opp.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint at sikkerhetshull fikses, at man minimerer bugs osv, men det hele virker veldig overdrevet. Samme med heartbleed, som ble blåst veldig opp.

Enig i at å ha det siste bare for å ha det er en vanlig holdning, uten å nødvendigvis vite hva man savner og hva man vil få etter oppdateringen.

 

Ellers kan jeg nevne at de fleste sikkerhetsfiksene hører man ikke om, men det er ganske mange av dem i løpet av året. Selv om produsenten velger å ikke oppgradere en telefon til nyere OS versjon, så burde de gi ut sikkerhets- og bugfikser et par år eller noe sånt etter lansering.

 

En ting mange ikke tenker på med dagens mobiler er at modem-chipsettet også kommer med feil fra fabrikk og må oppdateres :green:

Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...