Gå til innhold

Intel vil kutte ut kabler innen 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Gleder meg. :)

Btw: Er det ikke blitt bevist at el-overfølsomhet er bullshit?

 

Jeg trodde det var motsatt, at signalene var bevist "ikke farlig", noe som de el-overfølsomme ikke er enig i. Men nå er jo heller ikke gress spesielt farlig, selv om noen reagerer på det og.

 

Folk er nå allergisk mot det meste, så jeg har ikke problemer med å tro på at det er mulig..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

 

Gleder meg. :)

Btw: Er det ikke blitt bevist at el-overfølsomhet er bullshit?

De el-overfølsomme er ikke overbevist. Og kommer aldri til å bli det. Det er nesten som religion.

Jeg vil heller klassifisere det som en mental sykdom. De er jo så paranoide, nevrotiske og hyperkondiske at det tar helt overhånd. Forundrer meg ikke om noen av dem har Münchausen syndrom. EL-overfølsomhet og Borrelia er perfekte lidelser for slike mennesker.

Lenke til kommentar

 

Gleder meg. :)

Btw: Er det ikke blitt bevist at el-overfølsomhet er bullshit?

 

Jeg trodde det var motsatt, at signalene var bevist "ikke farlig", noe som de el-overfølsomme ikke er enig i. Men nå er jo heller ikke gress spesielt farlig, selv om noen reagerer på det og.

 

Folk er nå allergisk mot det meste, så jeg har ikke problemer med å tro på at det er mulig..

Jeg tviler ikke på at de føler seg dårlige, men de trådløse signalene de hevder de blir plaget av, har ingen påvirkning på kroppene deres i det hele tatt. De tror det skader dem, derfor føler de seg dårlige.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...