Gå til innhold

The Last of Us-regissørene har tatt over utviklingen av Uncharted 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpar dei klarar å ta serien inn i eit nytt spor. Uncharted 2 og 3 var berre kopiar av Uncharted 1, men med ein ny historie.

Skytemekanikken i 1, 2 og 3 er annerledes.

 

I 1 var skytemekanikken helt normalt. Ganske likt counterstrike, halo og slikt.

 

I Uncharted 2 var skytemekanikken realistisk og treigere.

 

I Uncharted 3 kan du pokker løpe rundt som en robot og skyte ned alle motstandere uten skills. Skills mekanikkene ble fjernet i Uncharted 3. Du kan løpe rundt som en freaking robot og skyte vilt uten å sikte.

 

Skytemekanikken til Uncharted 2 var den beste. Omgivelsene og naturen i Uncharted 2 var også vakkert.

 

Uncharted 3 var litt kjedelig. Fordi den hadde en skytemekanikk der du kunne løpe rundt som en freaking robot og skyte samtidig. Det eneste du trenger å gjøre er å bevege det til venstre og høyre og repeat. Dette gjør at du alltid treffer motstandere og motstandere ikke treffer deg selv om de skyter headshot på deg. Freaking robot mekanikk.

Endret av Prostituert
Lenke til kommentar

Last of us? Da blir det vel klisjé historie, kjedelige karakterer, enda verre gameplay og likevel hypet som om Jesus dukker opp igjen kun for å spille det. :p

 

Nei, bare kødda. Likte de to første til en viss grad, så om de toner ned skytingen med 90% og får den på et normalt nivå blir jeg nok å prøve dette. Synes bare den evige skytingen ødela alt. Spesielt Uncharted 1 begytne svært bra som et adventurespill i stil med Tomb Raider, men gikk dessverre over til typen gå inn i rom/lukket område, plaff ned alt som rører seg, repeat.

Lenke til kommentar

Historien i Uncharted pleier jeg å like svært, svært godt, men problemet mitt med de tre første spillene er Drake utfører folkemord i hvert eneste område han kommer til. Så hvis de kan som @Schreiber sier, senke skyting med 90% så hadde jeg blitt svært glad. Gi oss litt mer utfordringer enn bare vill skyting uten mål og mening..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Håpar dei klarar å ta serien inn i eit nytt spor. Uncharted 2 og 3 var berre kopiar av Uncharted 1, men med ein ny historie.

Skytemekanikken i 1, 2 og 3 er annerledes.

 

I 1 var skytemekanikken helt normalt. Ganske likt counterstrike, halo og slikt.

 

I Uncharted 2 var skytemekanikken realistisk og treigere.

 

I Uncharted 3 kan du pokker løpe rundt som en robot og skyte ned alle motstandere uten skills. Skills mekanikkene ble fjernet i Uncharted 3. Du kan løpe rundt som en freaking robot og skyte vilt uten å sikte.

 

Skytemekanikken til Uncharted 2 var den beste. Omgivelsene og naturen i Uncharted 2 var også vakkert.

 

Uncharted 3 var litt kjedelig. Fordi den hadde en skytemekanikk der du kunne løpe rundt som en freaking robot og skyte samtidig. Det eneste du trenger å gjøre er å bevege det til venstre og høyre og repeat. Dette gjør at du alltid treffer motstandere og motstandere ikke treffer deg selv om de skyter headshot på deg. Freaking robot mekanikk.

 

 

 

Flott! Jeg synes Uncharged 3 føltes så kjedelig og uinspirert ut. Uncharted 2 derimot, var en skikkelig hyllest til Indiana Jones og de gamle matinéene.

Nice, nå vet jeg hva jeg skal teste av Uncharted spillene, har sikkert fått toern fra ps pluss en eller annen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...