Gå til innhold

Nå er det en annen som eier mest av Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off-topic

 

Hei Randominated,

 

Jeg forstår hva du mener, og føler. Men, han er ikke verdt mer enn et helt land. Han er ikke verdt mer enn et eneste medmenneske. Du er like mye verdt som han. Han har mer velstand, men menneskeverdet går langs en helt annen dimensjon. Han har mer velstand mye fordi han har økt andres velferd, slik du selv hinter til.

 

Vel vitende om at dette er noe off-topic kunne jeg ikke dy meg. Når vi forveksler, enn utilsiktet og ubevisst, velstand og verd, da får vi vondt i sjela og gode sjeler som Gates kan bli demonisert.

 

 

Endret av Anaphora
  • Liker 5
Lenke til kommentar

han kunne a gitt meg 1 milliard uten å vite det en gang, men forandret livet mitt totalt

 

Og like vell velger han å bruke noen få kroner på å forandre livene til folk som har enda mindre enn oss relativt sett enda mer totalt, men jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde med glede takket ja selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ballmers avgang har det vært en intens tautrekking i korridorene om hvem som skulle overta etter Ballmer. Noen investorer antydet at Gates burde trekke seg helt ut fra Microsoft, fordi de mente at han var en brems for utviklingen i selskapet.

Veldig morsomt å skrive det, hardware.no siden jeg tviler på om det har så veldig stor betydning.

 

Vel microsoft kunne gjort det billigere å bruke windows, på den måten bekjempe fattigdom, spessielt i kina og asia\india og andre mindre fattige land.

Lenke til kommentar

Det å være rik er ingen synd, sies det. Spørs hva man gjør med rikdommen. Gates har jo selv uttalt at han ville bruke halve livet på å tjene penger, og halve livet på å gi det bort.

 

For øvrig tror han ikke på "generasjonsrikdom", og har begrenset seg til å gi sine barn 50 millioner dollar hver som forskuddsarv, så vidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...