Gå til innhold

Windows-telefonen tok en kule for politimannen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at det dukkar opp slike historiar som ikkje berre handlar om Apple slik som itavisen vil ha det til. Hadde det tilfeldigvis vert ein iPhone så hadde nok iTavisen hatt det som dagens hovudsak.

 

Slutta å lese den drittavisa for lenge siden, ble drit lei alle eplenyhetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Flott at det dukkar opp slike historiar som ikkje berre handlar om Apple slik som itavisen vil ha det til. Hadde det tilfeldigvis vert ein iPhone så hadde nok iTavisen hatt det som dagens hovudsak.

Slutta å lese den drittavisa for lenge siden, ble drit lei alle eplenyhetene.

 

Enig, ITavisen er av og for Apple fanboys, sjølv om dei vil at lesarane skal tru at det er for alle som er interessert i IT. ITavisen fekk meg berre til å hate Apple. No leser eg sjeldant ITavisen meir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reddet sannsynligvis ett liv? Regner med en så liten kule til rumpa ikke er spesielt dødelig, er ikke akkurat flust med vitale organer der...

 

Det er blodtap som tar flest liv av skuddskadde og det går mye blod gjennom rumpa, så jeg ville ikke tatt så lett på å bli skutt hverken der eller andre steder. Avhengig av hva slags kule det er og hvilket våpen som skyter, kan selv en liten kule gjøre stor skade, særlig kuler med liten penetreringsevne, slik som den på bildet. I stedenfor å gå rett gjennom både mobil og person så fragmenteres/deformeres de ved treff og overfører all sin kinetiske energi til å ødelegge det første de treffer, i dette tilfellet heldigvis bare en mobil.

Lenke til kommentar

 

Reddet sannsynligvis ett liv? Regner med en så liten kule til rumpa ikke er spesielt dødelig, er ikke akkurat flust med vitale organer der...

Det er blodtap som tar flest liv av skuddskadde og det går mye blod gjennom rumpa, så jeg ville ikke tatt så lett på å bli skutt hverken der eller andre steder. Avhengig av hva slags kule det er og hvilket våpen som skyter, kan selv en liten kule gjøre stor skade, særlig kuler med liten penetreringsevne, slik som den på bildet. I stedenfor å gå rett gjennom både mobil og person så fragmenteres/deformeres de ved treff og overfører all sin kinetiske energi til å ødelegge det første de treffer, i dette tilfellet heldigvis bare en mobil.

 

 

Det er ikke noen vits å ta lett på det, men relativt til andre steder går det lite blod igjennom rompa, det er stort sett en diger feit muskel der, og statistisk er det det tryggeste stedet å bli skutt.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...