Gå til innhold

Her gjør Samsung narr av iPad Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha!

Fantastisk av Samsung.

Viser bare at man ikke alltid kan gjøre ting "eksklusivt" og komme unna med at det ikke når opp til dagens standard når det kommer til programvare og hardware :p

 

Ja, aldri har vel noen gjort så stort nummer av 0,2 mm.

Og du har rett, imitert skinn blir aldri særlig eksklusivt, og Samsung har litt å jobbe med om de skal nå opp til dagens standard innen software og hardware... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Haha!

Fantastisk av Samsung.

Viser bare at man ikke alltid kan gjøre ting "eksklusivt" og komme unna med at det ikke når opp til dagens standard når det kommer til programvare og hardware :p

Ja, aldri har vel noen gjort så stort nummer av 0,2 mm.

Og du har rett, imitert skinn blir aldri særlig eksklusivt, og Samsung har litt å jobbe med om de skal nå opp til dagens standard innen software og hardware... ;)

 

 

Om det er eksklusivt eller ikke kan diskuteres, men jeg mener det er langt emr behagelig og funksjonelt en aluminium, som er glatt, og har ubehagelig temperatur.

 

AtW

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Åh herregud, jeg bare MÅ sende en mail i mens jeg ser en film!

 

Multitasking er svært nødvendig for jobbmaskiner. Derimot når jeg bruker iPad-en min er jeg interessert i å gjøre én ting, som surfing, se på en serie eller spille et spill. Skal man sjekke ut ting på nettet har man tabbing, copy pasting fungerer mellom programmer - hva mer trenger en vanlig tabletbruker?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Åh herregud, jeg bare MÅ sende en mail i mens jeg ser en film!

 

Multitasking er svært nødvendig for jobbmaskiner. Derimot når jeg bruker iPad-en min er jeg interessert i å gjøre én ting, som surfing, se på en serie eller spille et spill. Skal man sjekke ut ting på nettet har man tabbing, copy pasting fungerer mellom programmer - hva mer trenger en vanlig tabletbruker?

 

Vanskelig å si, personlig bruker jeg ikke tableten min til mye av tunge oppgaver, men jeg vet om folk som bruker tablets til office-oppgaver, redigering osv, skjønner ikke at de gidder, men for den gruppen er det sikkert nyttig.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...