Gå til innhold

League of Legends har 27 millioner daglige spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fortell meg et konsoll-spill som kan matche dette da? ;)

Pong :)?

Han sikter vel til alt av media og "experter" som har hylt gaming PC`n sin undergang innen få år.

 

Jeg tror ikke det er nok folk med dame som ikke får ha lov til og ha en pc i ett hjørnet til at det kommer til å skje. :p

Lenke til kommentar

 

 

Fortell meg et konsoll-spill som kan matche dette da? ;)

Pong :)?

Han sikter vel til alt av media og "experter" som har hylt gaming PC`n sin undergang innen få år.

 

Jeg tror ikke det er nok folk med dame som ikke får ha lov til og ha en pc i ett hjørnet til at det kommer til å skje. :p

 

 

Du skal være rimelig desperat hvis du lar dama di bestemme hva du skal ha til hobby.

Lenke til kommentar

Er nok en av de som nylig har slengt meg på bølgen. Spilte litt Dota way way back med WC3, men ellers holdt meg unna.

 

Det om trakk meg inn var world eventet. Jeg har sett Star Craft events tidligere, og visste liksom hva det gikk ut på, trodde jeg. Greia er at LCS eller worlds, er så ekstremt mye mer proffesjonelt. Du har ekspertkomentatorer som er eldre enn meg selv (godt oppi 40 årene) og som både bryr seg om spillet og hva som skjer, samtidig som hele apparatet rundt oser av både kvalitet og profesjonalitet. Det er bare å titte på finalen fra i fjor så ser en fort hvor mye pauseunderholdning osv, som er å finne. Videre så er spillet forbausende enkelt men samtidig såpass vanskelig å mestre at en får litt slik "ah, det var smart" følelse istedenfor "wtf is going on?!". (Litt som Texas Hold'Em)

 

Det at det er free to play hjelper vel også på en del, gjør at inngangsporten er ganske åpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...