Gå til innhold

**AVSLUTTET**Brukerne kårer "Årets beste spill 2013" - Avstemning


Gjest Slettet-NIoHlfL

Årest beste spill 2013  

94 stemmer

  1. 1. Hva mener du er det beste spillet fra 2013?

    • Animal Crossing: New Leaf
      0
    • BioShock: Infinite
      6
    • Bravely Default
      2
    • Company of Heroes 2
      0
    • Deadly Premonition: Director's Cut
      0
    • Fire Emblem: Awakening
      0
    • Grand Theft Auto 5
      39
    • Mario & Luigi: Dream Team
      0
    • Metro: Last Night
      4
    • Ni No Kuni
      5
    • The Last of Us
      24
    • The Legend of Zelda: Wind Waker HD
      3
    • Path of Exile
      4
    • Rayman: Legends
      2
    • Rising Storm
      0
    • Shadow Warrior
      2
    • Super Mario 3D World
      1
    • Tomb Raider
      0
    • XCOM: Enemy Within
      2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Da er vi klarer til å kåre årets beste spill. Brukerne har selv nominert hvilke spill som skal være med i avstemningen. Takk til alle som bidro der.

 

Du stemmer altså på det spillet du mener var best i 2013.

 

Skriv gjerne noen ord om hva du stemmer på og hvorfor. Ellers kan tråden også brukes till å oppsummere dine opplevelser fra 2013. Hva var høydepunktene dine? Noen skuffelser? Hva husker du best fra 2013? Hvordan vil du oppsumere året som gikk?

 

Lykke til!

 

Avstemningen er åpen frem til 9. januar

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TLoU. Kjipt gameplay, men storytelling holdt et fantastisk nivå. Spillet har også replay-value.

GTAV var helt ok, men blei fort kjedelig etter storyen var fullført. Tomb Raider skuffa maks.

 

Føler også at Beyond burde vært på lista, med tanke på hvor hypa det var frem til release.

Lenke til kommentar

For meg helt klart The Last of Us.

 

Fantastisk grafikk, lyd, skuespill og gameplay. Spillet får av noen kritikk for uorginalitet og kjedelig gameplay. Jeg kunne ikke vært mer uenig når det gjelder gameplay, det er et svært polert survival horror gameplay som gjør alt riktig og ingen ting feil. Men når det gjelder orginalitet får det være som så. Zombi post apocalypse har vi sett før, men aldri så bra og sjangeren er vellprøvd men høyt elsket av mange

 

Tom Raider imponerte også stort i år.

 

Metro last light (ikke last night som det er i avstemninga, men det er ikke så farlig ;) ) Var ett svært godt spill, men skuffa litt i forholdt til forgjengeren.

 

 

Årets store skuffelse BioShock. Ufattelig kjedelig gameplay. små rom og koridorer, med faste spots hvor man kan mane frem en turret eller helse her og der, håndfull "magi" egenskaper som er ganske mæ... Historien er grei, tidvis veldig pent og noen litt større områder hvor man bruker "togbane" linje greiene var greit. Men spillet ble aldri noe mer enn OK.

Endret av GrinderX9
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ni No Kuni for meg. Sjarmerende spill med en (om enn noe soft) historie som funket for meg. Det er flere som kritiserer kampsystemet, men etter å ha vært noe kritisk i starten, så vokste det på meg. Alt i alt en god pakke som traff meg rett i sjelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg stemte Grand Theft Auto V av flere årsaker, først og fremst på grunn av Trevor. det er lenge siden man har hatt med en slik karakter å gjøre i et spill. vi snakker her om en psykisk ustabil person kanskje uten sidestykke innenfor spillbare karakterer i spill, samtidig som han er den ærligste av de tre karakterene man kontrollerer i spillet. jeg synes også historien i spillet er bra, med et godt tempo og passe lengde oppdragene samt variasjonen. men det som virkelig er overraskende med spillet er hvilket teknisk mesterverk spillet er, for Rockstar fortjener all den honøren de kan få for alt det de greid å skvise inn i spillet på en 8 år gammel HW plattform. Så nå ser jeg bare frem til å få spilt det på Xbox one og pc.

Lenke til kommentar

Min stemme gikk til Grand Theft Auto V, definitivt det spillet jeg vil huske best fra i år, og det hadde meg engasjert fra første stund. Skal innrømme at interessen falt litt etter at hovedstoryen var ferdig, men alt i alt et spill jeg koste meg masse med.

Jeg må også påpeke at jeg ennå ikke har fått spilt The Last of Us, og jeg mistenker sterkt at jeg i så tilfelle ville valgt det over GTA V, i hvert fall utifra de reaksjonene og anmeldelsene av spillet jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Jeg hadde svart The Last of Us, hadde det ikke vært for et spill jeg spilte i begynnelsen av året og det spillet er Ni no Kuni. Det kaprer en ganske solid førsteplass hos meg. Makan til koselig spill! Tror ikke jeg har kost meg så mye med et spill på årevis.

 

Det ga skikkelig mersmak, så det Ghibli-Level5-samarbeidsprosjektet håper jeg å se mer av. :thumbs:

 

The Last of Us har en soleklar og velfortjent andreplass. :)

 

 

Ikke ta det så tungt. Spillet var helt greit, men det satt ikke helt for meg sammenlignet med forgjengerene. :)

Forgjengerene? Det er jo en helt ny IP. Eller mener du forgjengerene som i alle tidligere jrpg? Blir ikke det i så fall en litt urettferdig sammenligning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...