Gå til innhold

Thunderbolt blir ny igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intel dret seg skikkelig på draget med satsningen på TB. De burde helt fra starten fått det innebygd i brikkesettene sine og gjort det tilgjengelig for alle maskiner. Dersom det blir tilgjengelig på alle nye intel-baserte maskiner, så vil utbredelsen bli mye mye større og populariteten vil rett og slett øke. Samtidig burde de få på plass muligheten for å kunne oppgradere skjermkort via TB. Har forstått det slik at det er Intel som nekter å gi sertifiseringer for produsenter av slike produkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det gjør det ikke utbredt, jeg har hatt thunderbolt på min bærbare mac i flere år, har ikke brukt det en eneste gang.

 

AtW

 

Har da hvertfall gitt thunderbolt-produkter et større marked. Det hadde nok vært en del mindre utbredt hadde ikke Apple kjørt på med det på alle sine maskiner.

 

Hadde jeg vært intel hadde jeg kjørt på for å få det til å bli arvtakeren til HDMI-kontakten. Da kunne man på sikt hatt én og samme kontakt som hadde gjort jobben både USB og HDMI gjør i dag.

Lenke til kommentar

 

 

Alle nyere macbook og imac bruker thunderbolt f.eks. Har gjort det en god stund også :)

Det gjør det ikke utbredt, jeg har hatt thunderbolt på min bærbare mac i flere år, har ikke brukt det en eneste gang.

 

AtW

Ja, har ventet trutt og lenge på at thunderbolt produkter skal komme til brukbar pris.

Du kan f.eks. få en Terabyte harddisk med USB3 til litt over 500kr, men vil du ha thunderbolt må du ut med nærmere 1500kr. Ikke no for hvermanns,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...