Gå til innhold

Guide: Sjakk-apper:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chess (AI Factory Limited) kan anbefales. Den har med alle sjakkreglene, også rokade og "En Passant". I tillegg har den massevis av valgmuligheter, F. Ex: tid per trekk, hvem som begynner, "handicap" (begynner spillet med manglende brikke) OSV. Tips: Velg Options og kryss av på "Hide "Undo" Button" og de-kryss av på "Show Legal and Last Moves".

 

"Chess Clock for Android" kan også anbefales. Det er en sjakk-klokke som kan brukes når man spiller lynsjakk med et fysisk brett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sliter med å finne sjakk puzzles ala matt i et trekk eller tilsvarende, noen som kjenner til noe bra på android markedet?

 

Sjekk det siste avsnittet artikkelen er utvidet med. Den @baguett nevner funker fint. Selv tar jeg meg selv i å bruke iChess mest selv. Den har stillinger fra relativt moderne partier og det er sinnsykt mange problemer man kan laste ned.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Ganske hårreisende at de ikke nevner Chess.com sin app, ja. En sjakkapplikasjon mer proppet av funksjoner må du lete lenge etter

 

Fra artikkelen:

 

"Også appen til Chess.com, til Android eller iPhone, er blant ekspertens anbefalinger."

 

Det som egentlig er hårreisende er at det skulle være noen alternativer i det hele tatt.. Hehe. Chess.com (Chess: Play and learn) er egentlig den eneste appen som jeg har prøvd som er aktuell ift mulighetene og utfordringene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...