Gå til innhold

Se, iPhone blir spillkonsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Føler alle har noe å lære av sony her. Håper microsoft gjør xbox one kontrollen mulig å bruke på pcer og mobilene sine.

 

Xbox 360-kontrolleren kan brukes på Windows-PC'er.

Ved å kjøpe svindyr adapter med ræva drivere ja...

Kilde: Jeg bruker x360-kontrolleren på PC

Jeg mener å ha brukt PS3-kontrolleren min på PC ved hjelp av BT og et lite stykke programvare.

Jeg er dog sikker på at det er ganske vilkårlig hvilke spill det fungerer på.

Lenke til kommentar

 

 

Føler alle har noe å lære av sony her. Håper microsoft gjør xbox one kontrollen mulig å bruke på pcer og mobilene sine.

 

Xbox 360-kontrolleren kan brukes på Windows-PC'er.

Ved å kjøpe svindyr adapter med ræva drivere ja...

Kilde: Jeg bruker x360-kontrolleren på PC

På dealextreme får du adaptere med identisk funksjonalitet for 70 kr inkludert frakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Føler alle har noe å lære av sony her. Håper microsoft gjør xbox one kontrollen mulig å bruke på pcer og mobilene sine.

 

ja sefølgelig microsoft trenger ikke lære noen ting.... Xbox 360 kontrolleren har vært mulig å bruke på pc lenge før sony gjorde noe...

Lenke til kommentar

ja sefølgelig microsoft trenger ikke lære noen ting.... Xbox 360 kontrolleren har vært mulig å bruke på pc lenge før sony gjorde noe...

 

Den er jo ikke det. Kunne tenke meg å koble xbox kontrollen til surface pro'en min, men da trenger jeg en adapter. Fungerer faktisk bedre med ps3 sin kontroll, da trenger må man legge inn driveren selv, så funker det over bluetooth. Men med at folk kan lære av sony var det mer android telefonene å nettbrettene, hvor ps3 kontrollen fungerer uten masse krøll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Føler alle har noe å lære av sony her. Håper microsoft gjør xbox one kontrollen mulig å bruke på pcer og mobilene sine.

 

Xbox 360-kontrolleren kan brukes på Windows-PC'er.

Ved å kjøpe svindyr adapter med ræva drivere ja...

Kilde: Jeg bruker x360-kontrolleren på PC

Hmm for meg er det plug and play, kjøpte kablet kontroll. Eller abre bruke bluetooth med de nye. ikke akkuratt ræva eller vanskelig.

Lenke til kommentar

Stakkars Nintendo og Sony.

 

Hvis slike kontrollere blir standardiserte på iOS og Android på en god måte, slik at det blir vanlig at slike kontrollere fungerer helt ypperlig og problemfritt i spill på iOS/Android, så forsvinner jo en enorm del av poenget ved å kjøpe en dedikert bærbar spillkonsoll fra Nintendo/Sony.

Lenke til kommentar

Stakkars Nintendo og Sony.

 

Hvis slike kontrollere blir standardiserte på iOS og Android på en god måte, slik at det blir vanlig at slike kontrollere fungerer helt ypperlig og problemfritt i spill på iOS/Android, så forsvinner jo en enorm del av poenget ved å kjøpe en dedikert bærbar spillkonsoll fra Nintendo/Sony.

Så lenge Sony og Nintendo sitter på spillisensene sine, så tviler jeg på at Vita eller DS forsvinner fra hyllene. Det hadde dog vært digg om vi kunne få Pokémon eller LBP på iPad'en :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...